hallo meiden, ik zoek een passend gedichtje van een regel of 4 voor op een geboortekaartje maar het moet niet te sappig zijn als jullie snappen wat ik bedoel. Zo vond ik het onderstaande heel leuk maar vind de 2 zinnen net iets te; Soms wordt een kindje zomaar geboren, soms komt een kindje precies gepland. Wij mochten hier niet bij horen, we hebben er achteraan gerend. Maar intens gelukkig, alle moeite beloond, dit wonderkindje, dat voortaan bij ons woont. Hebben jullie ideeen? ik hoor ze graag! gr natascha
We moesten heel lang op je wachten maar bleven hopen, jaar na jaar Fantastisch nu te kunnen zeggen soms worden dromen waar
een kindje, altijd bijzonder, maar ??? is voor ons/ toch wel een extra groot wonder of zo klein, zo bijzonder, na al die jaren, een extra groot wonder
Misschien staat hier wat bij: Gedachten-gedichten.nl | Na lang wachten Gedachten-gedichten.nl | Na lang wachten
ik ben ook op zoek naar zo eentje, en heb er al een paar op het lijstje staan: In blijde verwachting gekoesterd in dankende verwondering gekregen of Angst hoop en verdriet Vergeet je zomaar even niet Een nieuw leven is ons eindelijk gegeven Je bent nog zo klein en onwetend Maar iedereen weet, wat jij voor ons betekend