Wat zouden jullie doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door jessy77, 10 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik zou eens naar een andere tandarts gaan voor een second opinion! eerst kijken wat hij zegt en daarmee naar je eigen gaan... vind het echt niet normaal hoe je daar behandeld word! ten eerst hoort hij goed werk te leveren voor dat geld en het kan gebeuren dat je door omstandigheden niet kan komen en daar mogen ze ook best rekening mee houden vind ik... anders het wat hogerop zoeken want het zijn geen kleine bedragen en daarbij zit je dus nog steeds met een kapotte kies! ik zou op mn strepen gaan staan hoor...

2. Allistair

Allistair Bekend lid

8 jun 2010
    979
    0
    0
    Ik zat net te denken... Ik vind het eigenlijk niet kunnen dat jij moet betalen wanneer je een afspraak wilt verzetten/ afzeggen, terwijl de assistente dat kennelijk bij jou ook heeft gedaan. Dat kan schijnbaar wel zomaar, maar wanneer jouw dochtertje ziek is, dan mag je daar 200 euro voor betalen...:(

Ik snap dat de tandarts een gat heeft in zijn/haar planning en dus "verlies" maakt, maar er gewoon vanuit gaan dat hijzelf de afspraak wel zomaar kan verzetten (nog wel over de voicemail ook...) is heel bijzonder. Net alsof andere mensen niet gewoon werken en daar niet ook tijd voor moeten maken. En dan geldt volgens mij ook: tijd is geld.

Heb je al bedacht wat je gaat doen?

Liefs Allistair

3. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Das een wortelpuntbehandeling geweest, halen ze gewoon het 'zieke'stukje wortel weg.

Deel Deze Pagina