ervaringen met een bakfiets?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door s1m0ne, 28 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s1m0ne

s1m0ne Lid

17 dec 2009
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou zoals de kop al zegt ben ik op zoek naar ervaringen met een bakfiets. Ik een superkluns dus om zo'n kinderzitje voor of achterop de fiets te doen zie ik niet zitten veels te bang dat ik met fiets en al omval. Maar er zijn zo veel merken dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Er zijn hier in de buurt ook geen fietswinkels waar je uit kunt proberen. Ze kunnen wel bestel worden maar dan moet je hem gelijk kopen!!

alvast bedankt

2. s1m0ne

s1m0ne Lid

17 dec 2009
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand?

3. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Ik heb er wel 1, maar is nu niet in gebruik. Vorig jaar zomer zat de kleine er met maxi-cosi en al er in. Ik vind het nu nog te vroeg om hem op het houten bankje te laten zitten, en zo`n schaal kopen vind ik zonder voor nog maar korte tijd.
    Ik heb de babboe en vind hem prima.

Vooral voor meerdere boodschappen doen lijkt het me ideaal. Wel is het even wennen om er de bocht mee door te gaan!

4. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Ik heb voor dagelijks gebruik een bakfiets, en wel een johnny loco. Omdat ik geen rijbewijs heb en geen goed OV hebben we die uitgave gedaan. De Johnny Loco is lichter dan de houten versies en wel wat duurder. Ook ik vond het een eng idee om met zitje en tassen ed te gaan fietsen omda tik ook snel val, met de bakfiets moet je wel oefenen, daar ben ik ook 2 keer (door plotselinge uitwijking) bijna omgekiept, maar doordat de fiets licht iskon ik hem weer rechttrekken.
    Ik denk dat welke keuze je ook maakt ze allemaal goed zijn. De keuze voor een 3 wieler is dat hij stabieler fietst, met de 2 wieler kun je makkelijker de bocht om en zo.
    Je hebt er nooit een miskoop aan, denk ik. Als je het duur vindt, zou je ook voor een fietskar voor achter je fiets kunnen denken

Deel Deze Pagina