Recept - Penne met olijven en kappertjes - Albert Heijn Mijn ouders hadden dit gerecht laatst een keer gemaakt en ik vond het wel een succes. Het is vrij simpel maar je kunt er een extra lekkere salade bij serveren.
spagettie met wat schepjes pesto verde erdoor heen, en mozzarella, kleine tomaatjes door in kwartjes en geraspte kaas erover heen errug lekker
Ik weet het maar zoals iemand in een ander receptentopic heel mooi zei; zp'ers hebben altijd van die lekkere no nonsense-recepten, ik zie op AH door de bomen het bos niet meer plus dat je altijd 100-1 ingredienten nodig hebt. Maar als je nog een goede tip hebt.
Lekker en simpel: - Verse tortellini met kaas en noten van de Appie koken - Spinazie a la creme opwarmen - Dit opscheppen en daarna feta blokjes en pijnboompitten toevoegen En nog één: - Sperzieboontjes koken - Verse kruidentagliatelle koken - Ondertussen gehalveerde cherrytomaatjes bakken met een klein beetje water zodat je een soort tomaten saus/dressing krijgt - Serveren met parmezaanse kaas
Penne koken, daarna basilicum pesto en creme fraiche naar smaak er doorheen roeren. Dit serveren op veldsla. Er overheen: cherry tomaatjes, feta, rode ui, zonnebloempitjes, champignons. Stukje ciabatta erbij is ook erg lekker!
Deze maak ik zeer regelmatig, de vegetarische variant, of met stukjes kipfilet erdoor, net waar ik zin in heb: Ingredienten: * Paprika * Courgette * Rode ui * Blik reuzenbonen (naar keuze, mijn man houdt er niet zo van) * Pijnboompitjes * Basilicum (vers of diepvries van Daregal) * Potje rode pesto (ik vind Grand Italia heel erg lekker) * (Verse) pasta, liefst tagliatelle * Geraspte kaas Paprika in reepjes snijden - Courgette in stukjes snijden - Rode ui in ringen snijden. Dit alles opbakken. Als het gaar is het potje pestosaus erbij met nog wat water (zodat het wat meer saus wordt). Daarna blikje reuzenbonen erbij (= grote witte bonen) en naar smaak basilicum. Vlak voor het opdienen de pijnboompitjes roosteren en erover strooien, evenals de geraspte kaas (naar smaak). Serveer de pasta en de saus apart. Bon Apetit!
Penne koken.. courgette, champignons en uien roerbakken.. Potje boursin cuisine er door.. ****************** Deze is ook erg lekker!! Recept - Auberginepasta - Albert Heijn Heb deze eens tijdens een workshop koken gemaakt. Maar dan als extra spekjes er door. Kun je evt nog apart op tafel zetten. ************ Macaron koken.. allerlei verse groenten roerbakken en dan een pot saus er door.. Eerst de macaroni in een ovenschaal.. dan de groenten en saus, als laatste plakken tomaat en deze bedekken met mozarella of oude kaas.. Heerlijk!
weet een heel erg lekker recept: Caneloni met geitenkaas en spinazie met tomatensaus lasagne bladen gaar koken verse spinazie roerbakken met wat knoflook, dan de geitenkaas erdoor (verbrokkelen, en dan wat mee laten smelten) wat pijnboompitjes erdoor. hiervan maak je rolletjes tomatensaus kan je kant en klaar kopen of zelf maken. dat doe je over de rolletjes (in een ovenschaal) parmezaanse kaas eroverheen en even in de oven.
italiaanse maaltijdsalade kopen bij de AH, en daar ook de verse ravioli bij doen. vergeet de dressing niet. Is echt erg lekker!
Recept - Perline met citroen en parmezaanse kaas - Albert Heijn Deze is ook erg lekker en supersimpel. Alleen moet je dan wel de kaasvariant van de perline kopen en niet de vleesvariant.