Ervaring met King louie?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door superb, 26 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Even naar aanleiding van een ander topic. Ik wil graag voor de kerst voor mijn dochter en mijzelf een jurk van dezelfde stof bij King Louie bestellen, maar nu zit ik te twijfelen over de maat.

Mijn dochter is in augustus twee jaar geworden en is nu 87 cm. Meestal draagt ze maat 92. Kan ik nu het beste voor haar maat 1-2 jr bestellen of 2-4 jr. Moet er nog wel bij zeggen dat ik liever heb dat het jurkje iets aan de lange kant is dan aan de korte kant.

2. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    hoi,
    mijn dochter is lang en smal en ik heb de 2-4 jaar teruggestuurd en de1-2 jaar besteld.
    de stof is rekbaar en de lengte is echt lang
    ik ga m nu voor je opmeten
    56 cm lang van boven naar beneden
    en 26 cm breed onder de oksel.

3. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    pas goed op met je eigen maat.
    ik heb in een winkel de jurken gepast en de ene model L is strakker dan het andere model L
    uiteindelijk wist ik wel model het beste zat en toen online besteld omdat hun geen kinderjurkjes verkochtten

4. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor je reactie. Dan ga ik toch ook maar de 1-2 jr bestellen. Mijn dochter is ook heel smal. Voor mezelf wordt het dan een gok. Ik woon niet in Nederland dus ik kan ook niet even langs de winkel om te passen. Gok maar dat de M goed zit.

Lijkt me zo leuk om met kerstmis dezelfde jurk aan te hebben. Ik kan me er nu al op verheugen.

Deel Deze Pagina