heeeeele mooie jurk! Die wil ik ook! Je kunt heel makkelijk je kledingstijl een beetje aanpassen. Die jurk (van Steps) met stola en pumps is heel chique. Je kunt hem met een vestje en laarzen ook minder chique dragen. Moet je wel uitkijken dat het niet lomp wordt hoor, maar mijn kerstjurkje van vorig jaar draag ik nu met een stoer vest en laarzen en dat staat super, als ik de complimentjes moet geloven tenminste! Ben benieuwd naar de andere jurk!
Nou onzeker? als je in die roze kan lopen die ook echt leuk is waarom zou je dan niet in die van je moeder kunnen lopen? je moet doen war je je goed bij voelt, en niet dat je de hele avond als een stijve hark op de stoel zit of er de hele avond aan loopt te trekken Maar ik vind de jurk erg mooi hoor, zal je vast goed staan!
Ikke muts, lees dit nu pas. Ik vind em hartstikke mooi. Doen! Laat die andere mensen zich maar ongemakkelijk voelen, omdat jij je best hebt gedaan er feestelijk uit te zien. Kussie
Ben benieuwd naar de foto van de jurk. Deze is alvast erg mooi! En ik moet met Kerst ook altijd een nieuw, 'chique' jurkje hebben, vind het er gewoon bij horen. Als de anderen niet veel moeite willen doen is dat hun probleem.
Bedankt voor jullie lieve reacties!!! Let niet op de foto hoor (lees die legging en sokken eronder hahah) want ik had hem ff snel gepast. De bandjes moeten even wat kleiner gemaakt worden maar verder zat hij goed.
@sannaa dank je wel vindt hem zelf ook zooo leuk! En morgen krijg ik nog een jurkje van eenvriendin te leen dus kan ik kiezen. Ik laat dus die jurk van steps voor wat het is anders wordt t echt te gek...hihihi
Hele mooie jurk en inderdaad met een een andere kleur legging en dan mooi laarzen met een jasje eroverheen kan je hem ook nog na de kerst dragen.
Haha! En nog kunnen kiezen ook! Ja dan zou ik die van steps maar laten. Maar goed deze is ook gewoon echt leuk!
Hahhaa jaaaah tuurlijk andere legging!!! Ik was bij mn ouders daar hing die jurk namelijk en het was koud boven dus had hem ff snel aangedaan geen zin om legging en sokken uit te doen Ik ga trouwens denk ik een panty eronder aan doen en dan of een vestje of een blazer erover. @sannaa ja luxe he kunnen kiezen maar miss doe ik de ene (als ik hem pas van die vriendin) 1e kerstdag en de andere 2e kerstdag of met oud&nieuw ofzo...
Dit is het jurkje wat ik mag lenen deze ga ik zeker aan doen!!! ik doe deze gewoon 1e kerstdag aan en die andere 2e kerstdag
Leuke jurk ! Zou hem alleen niet beide dagen aan doen. Na 1x gourmetten stinkt hij een uur in de wind en zou daarmee dan niet in een wokrestaurant gaan zitten ow zie nu dat je voor 2de kerstdag een ander jurkje hebt
@kaatje hihi nee ik ga deze gewoon 1e kerstdag aan doen en dan 2e kerstdag die champagnekleurige Dank jullie wel dames!! Nou ik zal idd niet meer twijfelen hahaha. Als ik het geld had dan had ik die andere van Steps ook nog genomen maarja dat gaat helaas niet hihihi.