Wat zouden jullie doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Biancaaa, 19 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

22 mei 2006
    1.852
    0
    0
    Flevoland
    haha wilde hem juist ook niet opknappen dit is juist leuk haha maar was voor deze reacties al bang

2. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    hier ook niet :)

3. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Oh ik had me bij 'brocant' toch wel iets anders voorgesteld. Maar misschien wordt het brocant genoemd omdat ie beschadigd is en er een paar ouderwetse tasjes op staan?

Zou het nogmaals niet doen. Als je dan toch persé iets wilt kopen, koop dan iets liefs voor je man... ;)

4. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Zulke acties heeft een goede vriendin van me ook vaak gehad.. Spullen kopen, en het tegen haar man verkondigen als "dit heb ik van die-en-die gekregen"..

Vind 't zo ontzettend kinderachtig om zulke dingen te doen, en vraag me dan ook echt af in wat voor relatie je zit..

Maar serieus.. 40 euro voor zo'n bijzettafeltje? Kan genoeg leukere dingen voor dat geld bedenken :)

5. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Anders ik wel.. :D

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.071
    3.862
    113
    Sowieso koop ik niets achter de rug van mijn man om, maar wat heeft het voor nut als hij straks dat tafeltje alsnog te zien krijgt. Ik bedoel, hij snapt wel dat dat ding niet uit de lucht is komen vallen neem ik aan.
    Ik ken iemand die spullen koopt en op de labels zelf met een dikke stift 70% korting zet, terwijl dat helemaal niet zo was, maar anders gaat haar man over de zeik. Ook zo'n actie die ik niet begrijp.

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

zo dat moet ik doen haha.

vriend pakt dat tafeltje en gooit hem zo naar buiten.

nee als mijn vriend iets niet wil hebben dan doe ik het ook niet.
    ik vind vertrouwen toch wel belangrijk binnen een relatie

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ik hoop dat je hem niet gekocht hebt.. sowieso achter de rug van je man om en ten tweede vind ik dit tafeltje helemaal niet brocant en eigenlijk maar heel gewoontjes voor die prijs.

Moet wel eerlijk zeggen dat ik wanneer ik eens een nieuw kledingstuk heb gekocht voor mezelf en ik heb al regelmatig iets geshopt de laatste tijd dat ik het maar niet meld haha.. niet dat hij boos zal worden ofzo, helemaal niet, maar het is meer een soort schaamte dat ik me niet heb kunnen inhouden.

edit: wanneer hij trouwens vraagt of het nieuw heb zeg ik wel eerlijk ja hoor.

9. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    eens ;)

10. Chickiedenise

Chickiedenise Niet meer actief

Ik vind het ook kinderachtig als je dingen achter je vriend zijn rug om koopt.
    Als je van je eigen weet dat je een gat in je hand hebt en je vriend vindt die tafel niet nodig, zou ik me inhouden:)

Dat tafeltje is nog geen tientje waard..het ziet eruit alsof het van de schroothoop komt haha.

11. zohra

zohra Niet meer actief

ik vind dit niet oud en brocand hoor
    een echt oud tafeltje bv zit een lade in
    of heeft een linnen doek maar dit lijkt mij
    niet oud toe.

denk dat je goedkoper uit bent bij een kringloop
    winkel voor z,on tafeltje

12. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

heb je je man nog kunnen overtuigen??

13. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

zou je dit tafeltje ook kopen als er niet van die 'oude' spulletjes op stonden, en er geen brocant in de titel stond??

stel hij stond helemaal leeg voor een witte muur met erbij.. tafeltje te koop, is een opknapper??

14. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    je hebt toch hopelijk wel veeeeeeeeel lager geboden op die tafel?
    niet normaal hoeveel ze daar voor vragen , voor zo lelijke tafel.

Maarre ik zou dat ook niet zomaar zonder overleg gaan doen hoor.

15. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    dit is echt geen oud en antiek tafeltje!
    Zou er nog geen tientje voor over hebben.

16. Tamale

Tamale Niet meer actief

17. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

tja ik denk dat z;on tafeltje hier buiten zou worden gebruikt voor de kinderen om aan te spelen als mijn man hem al niet naar het grof vuil had gebracht. Bedoel het neit vervelend, maar wat een geld zeg. Ik denk inderdaad dat je op een rommelmarkt of 2e hands winkel nog geen 5 euro betaal.

Maar goed, ik zou ook niks achter de rug van mijn man doen, ik moet wel zeggen dat ik over het geld gaat en het beheerd.
    Mijn moeder koopt ook wel eens kleren of winterjas zonder dat ze het tegen mijn vader zegt. Hij ziet het toch niet en hij vind alles zonde geld, tenzij het voor zijn motor is. Maar dan vertel hij mam ook niet echt of niet hoe duur het echt kost.

Tja ook al koop ik een nieuw shirt of schoenen, hij ziet alles! Maar ik hou het ook niet verborgen. Ik ben wel voor eerlijkheid in de relatie.
    gr brenda

18. Knuf de Konijn

Knuf de Konijn Actief lid

19 jun 2009
    499
    0
    0
    NULL
    NULL

...

19. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Tja over smaak valt niet te twisten maar ik vind het niet netjes tegenover je man om het op deze manier te doen.

20. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Nu gaat het meer over het tafetje zelf dan over de vraag om het stiekem aan te schaffen...:D Maar ik zou het vanuit meerdere opzichten niet doen.

Deel Deze Pagina