ik zou het echt niet doen...ik denk dat je vriend/man wel kwaad gaat worden wat best logisch is als je 40 euro voor zo'n lelijk ding wil gaan betalen hier mag ik altijd wel kopen wat ik wil en hoef mn vriend niet te bellen (pas als t om hoge bedragen gaat dat beslissen we samen) maar goed ik heb dan ook geen gat in mn hand
ik zou het dan echt niet kopen. Ik overleg dat dat vind ik ook heel gewoon. Je man komt er toch wel achter dat je hem hebt gekocht! gewoon overleggen meid!
Ligt wat mij betreft helemaal aan de situatie. Mijn man weet dat ik verantwoord met ons geld omga, dus elkaar iets verbieden gaat er hier echt niet in. Je hebt wat mij betreft een gelijkwaardige relatie, waarbij niemand boven de ander staat en de ander dingen kan opleggen. Gaat hij wel verantwoord om met jullie geld? Anders is het natuurlijk, de pot verwijt te ketel. En ook dan zou ik sneller geneigd zijn om het te kopen. Ik lees wel een stukje terug dat je echt een gat in je hand hebt. In dat opzicht vind ik het wel begrijpelijk dat je vriend het er niet mee eens is. Ik zou het met hem overleggen.
Nou zou er niet de 40 euro voor betalen en het gaat ook niet om echt dat het brocant is ik heb gewoon gezocht op tafeltje. Nou hij gooit honderden euro`s uit aan zn tattoo`s, Ik ben ook bezig met mn tattoo maar ga lang niet zo vaak als hem. Bij hem kan het altijd wel maar zodra ik iets leuk vind dat word het een heel ander verhaal en dat frustreerd ontzettend af en toe
MIsschien eens een heel goed gesprek hierover aangaan want dit lijkt me geen gezonde situatie in je relatie. En anders goede afspraken maken over geld, wellicht allebei zakgeld ofzo. Vind het treurig als je binnen je relatie dingen stiekem moet gaan doen
Nou precies. Niks brocants aan, maar gewoon een versleten tafeltje. Ga naar een kringloop en je vind daar vast net zo 1 voor een euro
wat een lelijke tafel voor zoveel geld! pfff daar zou ik m'n geld niet aan uit kunnen geven, smaken verschillen he
nee het gaat erom dat jij en je partner blijkbaar in een nogal rare situatie zitten dat zulke dingen gekocht moeten worden, ergens anders bezorgd en het dan thuis te brengen ´zodat het niet meer terug kan´... wanneer je dit zelf zo leest is het toch eigenlijk te gek dat het zo gaat, ik zou het tafeltje even laten schieten en even goed in gesprek gaan met je man.