Goedemorgen mama's Mijn zoontje is al 4 dagen ziek. Een beste buikgriep en hij heeft behoorlijke diarree. Gisteren was ik zelf ook al niet helemaal lekker, maar ging het nog wel. Alleen nu... Overgeven, buikpijn, diarree. Hetzelfde als mijn zoontje dus. Net even lekker samen onder dekentje op de bank gezeten, kotst hij helemaal over mij heen. Ik dus gauw naar de wc.. ook weer overgeven.. snel terug kind troosten. Bah hoe kom ik deze dag door Bellen jullie wel eens iemand als je zelf ook ziek bent? Zat er net aan te denken om mn moeder maar te bellen, maar dan zit zij met een ziek kind thuis. Dat vind ik ook zo sneu (voor allebei) liefs Loes
Hier helaas dezelfde situatie en al voor de 2e keer dit jaar. Manlief is aan het werk en kan niet eerder naar huis dan 15.00 uur. De ene oma werkt en de andere is zelf net geopereerd. Verder werkt iedereen die ik zou kunnen vragen. Gelukkig is mijn zoontje al ietsjes beter en speelt weer een beetje. Verder doe ik makkelijk met tv kijken en lezen veel boekjes samen. Beetje bankhangen. Kan je niet vragen of je moeder naar jullie toekomt om je bij te staan? Dan heb je in ieder geval je zoontje ook nog gewoon lekker in je buurt. Ik denk dat het voor hem ook het fijnste is in zijn eigen vertrouwde omgeving. Beterschap!
Hier een paar weekjes geleden ook. Tja, ik heb van ellende toch mijn moeder gebeld en zij is hem komen halen. Ik vond het ook niet leuk maar mijn moeder vond het helemaal niet erg gelukkig. Als je het toch niet wilt zou ik inderdaad lekker op de bank kruipen met z'n 2en, tvtje aan, filmpje opzetten en samen proberen uit te zieken. Beterschap i.i.g!!!
Ik zou even bellen hoor, naar je moeder. Je bent ook haar dochter Wat zou jij doen als je kleine hummeltje (want dat blijf je toch in moeders ogen) je belt omdat ze ziek is en geen rust kan nemen... Succes.
Dat is helemaal niet zo gek hoor moeder bellen en lekker in de watten laten leggen. Sterkte en beterschap.
ik heb mn moeder gebeld, ze komt er aan Ach ik voel me dan toch op 1 of andere manier schuldig dat zij hier dan de hele dag in de elende moet zitten Maar ze vond het niet erg zei ze. liefs
hey! heb ik vorige keer ook gedaan hoor ... en nu is het helaas weer zo ver (2 weken later ) maar nu kan ik het wel alleen doen dat is wel een beetje jammer haha heel veel sterkte !!
Ja dat schuldig voelen ken ik. Maar goed als ze ja zegt en ze weet de reden dan zou ik me niet al te schuldig voelen. Het is niet of je verkouden bent met alleen een loopneus. Althans dat neem ik aan. Beterschap
Vroeg ik me zondag ochtend ook af toen ik boven de toiletpot hing! Vriendlief was thuis en mijn toiletomhelzing was gelukkig één malig Maar ik zou inderdaad mijn moeder bellen. Ik heb dan wel het geluk dat ze niet meer werkt. Anders zou ik de halve familie bellen...
ik heb het begin dit jaar ook gehad. Helaas woont oma hier niet in de buurt dus was ik op mezelf aangewezen om de zorg voor mij en mijn zoontje op te nemen. Gelukkig vindt mijn zoontje het heerlijk om bij ons op het grote bed te liggen dus samen lagen we te luieren, slapen, knuffelen op het grote bed. Het is idd. niet ideaal. Maar we hebben het gered.
Ik heb dit ook eind vorig jaar gehad en er zat voor mij niks anders op dan de dag zien te overleven(zo voelt dat op z'n moment) Familie en vrienden wonen allemaal ver weg. Was toen echt heel blij dat het 18.00 uur was en de achter deur open ging en mijn man thuis was.
he bah beterschap voor jullie... enne als jij een moeder hebt die jullie lekker in de watten komt leggen als je haar belt, dan zou ik zeggen doen! of dat je kindje even bij oma blijft en daar lekker verwqend word zodat jij even kan uitzieken.... ik heb het 1x meegemaakt dat ik en mijn dochters ziek waren tegelijkertijd... en ook de zoon van mijn man die hier toen was... we lagen met zn allen op de bank onder een deken en mijn man heeft ons erg goed verwend allemaal.....
Ik zou, als mijn man niet naar huis kan komen, mijn moeder of schoonmoeder naar hier laten komen. Ik zou m'n zoontje wel thuis willen houden aangezien hij ook ziek is en dan zijn ze toch echt wel liever bij mama...
Vorige week hier hetzelfde. Mijn dochter was net weer wat beter, maar nog niet geweldig, en ik kreeg het net. Mijn man is 1 dag thuisgebleven, en daarna is mijn moeder steeds een halve dag geweest (en dan 's middags ging Julia op bed) en kwam mijn man vroeg thuis. Zo hebben we het 4 dagen gered, en toen leefde ik weer een beetje. Wel hulp inschakelen hoor! Of vragen of iemand bij jou thuis komt.
Ik zou juist niet mijn moeder of schoonmoeder laten komen, want buikgriep is harstikke besmettelijk en dan heeft zij het straks ook. Ik zou gewoon samen in bed kruipen of op de bank en dan rustig aandoen en tutten samen, beetje tv kijken, beetje slapen, etc. Beterschap en dat jullie er maar snel vanaf mogen zijn!
Wij hadden het een paar weken geleden, maar wel om de beurt gelukkig, Simone op woensdag en donderdag, ik op donderdagavond en vrijdag voelde ik me alweer iets beter dus toen kon manlief de hele dag in bed blijven liggen Ik moet er niet aan denken dat ik elke 10 minuten naar de wc moet rennen terwijl ik alleen voor Simone moet zorgen....