Grappig kind!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Isis26, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Kreeg laatst in de evaluatie van het kdv te lezen dat mijn oudste geen lichaamsdelen aanwijst zoals neus, oor etc. Thuis doet hij dit wel dus maak me geen zorgen. Hadden gister potje gekocht en hij liep naakt boven en ik voor de grap waar zit je piemel, en ja hoor hoofd tussen zijn benen en hij wijst zijn piemel aan haha. Daarna deed hij een plas voor zijn potje (ach stap in de richting) en gaat hij naar zijn plas zwaaien en zegt 'oeg' (doeg).

Hopelijk begint hij op het kdv daar wel zijn neus aan te wijzen en niet gelijk naar zijn piemel te grijpen whaha

2. misa

misa Niet meer actief

Hihi ik zie het al voor me!!

Hier kunnen ze op het kdv ook zo mooi kijken naar het geslachtsdeel van een ander en dan benoemen of het een jongen of meisje is.. :) Of erbij gaan staan als een ander kindje gepoept heeft: heeft ie gepoept..?? hihi!

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ging vanmiddag mijn dochter ophalen op kdv en toen stonden de peutertjes allemaal in de wc-pot te kijken omdat er eentje had gepoept..

4. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Haha stel je voor dat we op ons werk rond de wc gaan staan als iemand heeft gepoept. Heerlijk die onschuld van kinderen!

5. misa

misa Niet meer actief

Whihihi! Geweldig!

Deel Deze Pagina