steken en vaag "onderbuikgevoel"

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door miep84, 22 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miep84

miep84 Niet meer actief

hallo,

Ik heb sinds 2 weken dagelijks (niet continu!) momenten dat ik of een steek(je) voel in mn onderbuik of een vaag (soms drukkend) gevoel. Het is begonnen na mn (vermoedelijke) eisprong. Soms rechts maar voornamelijk links.

Mn vorige cyclus was erg lang, 42 dg. Als ik uit ga van mn cyclus die ik normaal zou hebben, 29 dg, dan zou ik vndaag ongesteld moeten worden.... nog niks te zien... wel weer een flinke steek gehad vnmiddag.

en verder:
    In de 3e week ook 1x een bloeddruppeltje gehad en 1x een klein beetje bloed na t vrijen (beide keren helder rood).
    Verder ook wisselende afscheiding. De ene dag niks, de andere dag vrij veel :(

Heb geen test in huis en kan pas over 2 dagen eentje kopen omdat ik lange werkdagen voor de boeg heb. :(

Weet iemand of dit zwangerschapsverschijnselen kunnen zijn? Of geeft het juist een opkomende ongesteldheid aan?
    Die onzekerheid is echt verschrikkelijk!

2. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    hoi miep84

ik heb precies hetzelfde ook die vervelende kramp ik moet morgen ongi worden als het fout is,, ik weet niet heb je nog meer klachten?

want ik heb namelijk al een week lang lage rug pijn en ben ontzettend moe..en last van mijn (.)(.)

mijn afscheiding is elke dag veel maar is wel weer verandert van (sorry voor de details) ei sprong afscheiding naar wat ei wit en iets dikkere afscheiding en nu wee iets wat dunner..

ik kan morgen testen...

ik snap je onzekerheid wij zijn al 24 maanden bezig voor ons eerste kindje... maar als ik jou was zou ik zo snel mogelijk een test halen of door je vriend laten halen dan kom je uit die onzekerheid..

en ik weet niet hoeveel dgn je voor je NOD aanzit?

groetjes

3. miep84

miep84 Niet meer actief

Ik ben vandaag 2 dagen over tijd. Net ook een vleugje (helder) rood bloedverlies gehad in mijn afscheiding.... toch ongesteldheid die eraan komt??:(

Pijn aan mn onderbuik is de laatste 2 dagen minder, maar 's avonds heb ik er nog wel "last" van...
    nu meer vermoeidheid overdag.
    ik probeer morgenvroeg maar eens of ik kan testen..

4. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    en miep heb je vandaag getest of ben je ongi geworden?

ik ben nu 2 dgn overtijd

5. miep84

miep84 Niet meer actief

nog niet getest, had me vanmorgen verslapen, dus het was vanmorgen haasten... nog steeds niet ongesteld...
    wanneer ga jij testen?

Deel Deze Pagina