hoi hoi.. ik heb een gedicht geschreven voor mijn vriend maar die wil ik nu dus even leuk uittypen met een plaatje op de achtergrond..iemand een idee waar je dat kan doen? alvast bedankt liefs Kaatje
Hoe bedoel je? Waar je plaatjes kan vinden of uitdraaien? Je kan de tekst op het plaatje kopieeren en dan uitdraaien. Elmo
Ik ga het eens proberen.. ik wil gewoon een leuk plaatje van internet of een eigen foto en dan met die tekst erin... dus dan lees je het gedicht met een leuke achtergrond erbij..snap je het nog haha
ik zou het met photoshop doen alleen weet ik niet of je dat hebt anders zou je het plaatje in paint kunnen openen en er dan overheen typen al denk ik dat je in paint niet transparant kan typen dus dan zal de tekst wel in een wit vak moeten komen staan
Ja dat met paint heb ik geprobeert maar komt idd in een wit vlak te staan... fhotoshop heb ik volgens mij niet meer op de pc maar ga even kijken. xxx
Kan dan toch ook in Word? De opmaak van de foto of plaatje zet je dan op "achtergrond" en dan kan de tekst er zo overheen. Misschien moet je het plaatje/foto dan wel lichter maken. Succes met knutselen! Elmo
zou je niet ergens een reqest topic kunnen open voor mensen die graag een plaatje of iets bewerkt willen hebben ik zie alweer dat er genoeg mensen zijn die zo iets kunnen
als je in paint shop iets copieert en plakt, dan moet je niet de gewone plakken functie kiezen maar doorzichtig plakken. zo voorkom je witte vlakken. 1. copieer je gedichtje 2.zorg dat je achtergrondkleur in je pallet op wit staat 3.ga op je plaatje staan 4. toets ctrl shift in en toets dan de E. hopla klaar
In paint kan je ook wel een tekst over een plaatje typen. Je moet dat alleen even ondoorzichtig tekenen onder afbeelding aanklikken!
voor paint geldt hetzelfde Als je de selectietyool aanklikt in paint, kun je onderaan je pallet kiezen voor twee methodes. (lastig uit te leggen). je moet de andere eens aaklikken ik heb even een screen shot gemaakt van wat ik bedoel. in mijn album check maar eens. succes
hoi hoi. nou het is bij paint gelukt hoor, en dan op ondoorzichtig plakken... Dank jullie wel. nu even kijken of ik hem goed in de mail krijg. xxx
Krijgen we ook nog iets te zien...hihihi Oh oh...hoe nieuwsgierig weer! Nee hoor meid! Ben blij dat het gelukt is. Nou maar hopen dat vriendlief het ook helemaal geweldig vindt. Zal wel toch? Elmo
haha ik stuur hem wel een x via een pbtje... Stuurde hem net naar mijn vriend via de mail en kreeg gelijk een berichtje terug met : owwww watttt liefffff i lof jouw haha.. hij heeft een paar biertjes op dus dat verklaard al een hoop