Voel me vandaag niet zwanger.....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door linnepin, 15 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Hallo allemaal,
    Ik weet niet wat het is vandaag. Ik heb gisteren pijn in mijn buik gehad. Eigenlijk de hele dag door. En nu vandaag voel ik me niet zwanger....
    Slaat misschien nergens op, maar het is gewoon zo. Hebben jullie dit ook wel eens gehad. Heb hem net trouwens wel voelen schoppen, dus ben niet meer zo ongerust als vanmorgen, maar het is wel een raar gevoel.
    Herkennen jullie het?
    x Linda

2. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Ik herken het niet (ben nl. nog nooit zwanger geweest) maar ik wil je wel ff een dikke *knuffel* geven.

3. slingeraap74

slingeraap74 Actief lid

1 jan 2007
    234
    0
    0
    Huismama
    Almere
    Ik herken het ook hoor. Ik voel ons kind al weken heel weinig en dan ga je toch heel snel twijfelen.. Ze weten geen oorzaak waarom ik het zo plots ineens niet meer voel.

Ik heb zelf het gevoel dat mijn kindje niet meer groeit maar dat is echt iets wat tussen mijn oren zit, zegt mijn vriend.

4. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Ik kon me gelijk in jou titel vinden. Ik heb dus ook precies hetzelfde. Zie mijn topic over geruststellen.

Dus ja ik ken je gevoel. Ik heb juist het gevoel dat ik op het moment niks voel in de buik en jij gelukkig nog wel.

Ik had juist door mn klachten die ik had het gevoel zwanger te zijn, maar nu die klachten er niet meer zijn heb ik het gevoel ook niet (meer) zwanger te zijn.

Het komt gewoon dat we onzeker zijn, bang dat het (weer) niet goed zal gaan etc.

Laten we positief blijven! :)

Gr

5. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Ja, dat zal het wel zijn. Maar het is zo'n rotgevoel. Zeker als je je kind minder of niet voelt. Dat lijkt me helemaal zenuwslopend. Maar goed, we zullen maar denken dat onze baby's nu al kleine etterbakkies zijn die hun moeders gek proberen te maken.
    x

6. cate

cate Actief lid

25 aug 2006
    133
    0
    0
    de haan belgie
    Ja heb ik ook!Deze week nog pijn in de buik gehad, vandaag voel ik me prima! Heb het gisteren 7x voelen bewegen dus ik was heel blij!
    Bij mijn eerste kindje heb ik het gevoeld aan denk ik bijna 19 weken dus fantastisch, maar af en toe voel ik me zelfs te goed vindt ik, maar daar moeten we juist blij om zijn zeker?!

Greetz Cate

7. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Ik heb dat gevoel 3 weken gehad, ben zelfs naar de spoedafdeling gegaan voor een echo omdat ik echt dacht dat het mis ging.
    Gelukkig voel ik de kleine nu goed en is dat nare gevoel weg.

8. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    ow ik herken het ook wel zeg jeetje erg he.. maar het is begrijpelijk hoor, het liefst zou je heel de dag een luikje in je buik hebben, zodat je te pas en on te pas ff kan kijken wanneer we wille :) maar ja. ik heb het ook vaker hoor nu, ik lig altijd op me buik te slapen en als ik wakker wordt ben ik altijd zo bang dat ik de kleine geplet heb.en dan voel ik de kleine niet en ben ik de hele dag bang en onzeker :(

maar idd we moeten gewoon positief blijven, hoe moeilijk het ook is..
    en idg een dikke digi knuf van mij

9. MomToBe

MomToBe Actief lid

18 dec 2006
    310
    0
    0
    Ik heb soms ook dagen dat ik 't veel minder voel dan anders... dit weekend was dat ook het geval.. maar vandaag voel ik haar weer vol op!

Misschien sliep ze meer omdat ik zelf wat drukker in de weer was.. waardoor ik het misschien ook minder goed door had als ze bewoog.

10. Niet meer actief

Dat kan hoor.. Net als dat wanneer de beeb er straks is, je die kleine echt wel eens een keer achter het behang kan plakken. Ook als ze nog zo klein zijn.. Dat is heel vreemd.. maar toch volkomen normaal!

Deel Deze Pagina