Wat zouden jullie doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jel, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Zouden jullie terug rijden om de verf alsnog te betalen?

1. Ja

2. Nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ik zou niet terug gaan, zeker niet op de helft omdat het wij best ver van dit soort winkels af wonen
    merk ik het ter plekke dan zou ik het inderdaad wel netjes melden

nu las ik ook iets over wisselgeld voor 100terug inplaats van 50
    ik heb dit ook een keer gehad met een meid die mij vroeger opschool heel erg gepest heeft waardoor ik echt een rotjeugd gehad heb
    ik gaf haar 20 (voor 11,50) en kreeg 38.50 terug
    ik heb me mond gehouden tegen haar en ben naar haar leiding gevende gegaan
    heel lullig....maar ik kon het niet laten
    heb haar daarna nooit meer in die winkel gezien;)

2. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Ik heb 'Ja' gestemd, maar hier ben ik er wel van uitgegaan dat de verf redelijk prijzig is en ook ga ik ervan uit dat de 'doe-het-zelf' zaak redelijk dichtbij is. Ik zou het doen omdat het me anders niet lekker zou zitten.

3. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb Nee gestemd, omdat ik er niet voor terug zou rijden.
    Was het bij de Gamma, Praxis of Karwei, dan zou ik er ook nooit meer op teruggekomen zijn.
    Was het een kleine zaak, geen keten, dan zou ik het de volgende keer dat ik er kwam wel even zeggen, en het alsnog betalen.
    Ongelooflijk dubbele moraal, maar ik heb nu eenmaal een heel zwakke plek voor 'kleine middenstanders', en wat minder voor grote ketens.

4. Sensea

Sensea Niet meer actief

vroeger zou ik wel terug gegaan zijn, tegenwoordig doe ik dat niet meer. je betaald je sinds de euro er is schandalig scheel voor alles, dat ik dit dan als een meevallertje zou zien. jammer voor het meisje en wel sneu ook, maar de bouwmarkt zelf voelt er echt niks van hoor. ( ik neem dan aan dat het een keten was)

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja ik ook wel idd, bij een bekende en vaak kleinere zaak zou ik eerder teruggaan anders durf ik mijn gezicht niet meer te laten zien..

bij een grote keten zit ik daar wat minder mee, vroeger zat ik al snel 40 kilometer van een bouwmarkt af (heen en terug) dat had ik het zoiezo niet waard gevonden, heb vaker gehad dat iemand te weinig terug gaf en toen zei ik dat en kreeg ik toch een snauw!

6. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier ook als ik het bij het afrekenen zou merken dan zou ik het corrigeren. Maar als we al onderweg zijn zeker niet. Hun fout dan.

7. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Nee ik was ook niet teruggegaan..
    Haha zat wel ff te kijken toen k nee stemde hoeveel nee's er tegenover de ja's stonden:D

8. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    haha,nee ik zou niet terug gaan en ook niets van zeggen,daar ben ik net iets te oneerlijk voor! ;)

9. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38

10. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

21 okt 2009
    853
    32
    28
    Wij hebben ook een keer te weinig betaald in de bouwmarkt. We kochten toen een ondervloer voor laminaat in ons appartement. Die rollen waren toen ongeveer €43,- euro per stuk.
    Bij de kassa duidelijk aagegeven dat ik 4 rollen had, heeft ze er maar 3 aangeslagen. Jammer dan hoor. Ik heb het heel duidelijk gezegd.
    Ik zou ook echt niet teruggereden zijn hoor. Moeten ze maar beter opletten.

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    nee ik zou niet terug gaan. als ik meteen merk dat ze iets niet aanslaan zeg ik het wel meteen netjes. vind dat ook normaal eigenlijk. als ik al ingepakt heb en onderweg naar huis ben en het merk of thuis merk dat ze iets vergeten zijn hebben ze pech.

12. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

nee hoor ik ga ook niet terug
    ik kocht vandeweek een swiffer met doekjes
    het goedkoopste artikel had 50% korting
    ik had ook nog een paar dweilen

thuis zag ik dat ze 2 keer doekjes had aangeslagen
    ipv 1 keer doekjes 1 keer swiferstok
    dus nu was het 12,00 totaal(8,00 doekjes 2e 4,00)
    en anders was het 16,00 swifferstok en 4,00 doekjes

nou dan ga ik echt niet terug hoor!
    meneer blokker is al binnen hoor!
    en meneer Gamma ook

13. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    wat ik zelf 1 keer meemaakte

pinstoring op het moment dat een meneer pinde

hij heeft op het pin apparaat ja ingetoetst
    maar op bon stond helemaal onderaan
    transactie geanuleerd

het was een ja nee welles nietes
    we hebben de man met artikel naar huis laten gaan
    hij zei als het niet is afgeschreven kom ik alsnog het geld brengen.

nou het geld was inderdaad niet van zijn rekening gehaald
    wij een kastekort van 19,95(gaat xenos niet dood van dat weet ik)
    maar die man is nooit terug geweest met geld
    (ik werk er sinds 1993)en ik weet wie hij is
    als ik m ooit zie spreek ik m er wel op aan.

het was in goed vertrouwen dat hij naar huis ging en niet kon wachten tot de storing opgelost was

14. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

nou hier een hele asociale mama, die zelfs niets zegt als ik aan de kassa sta en ze doen het fout, zou niet weten waarom ik hun moet gaan vertellen dat ze fout zijn, moet je maar beter opletten vind ik, nu zit iedereen vast :$ maar dat maakt niet uit ik schaam me niet voor ander mans fouten ;)

zo hadden wij 20 pakken tegels, hele kar stond vol ik zeg 20 stuks, zij slaat er 2 aan ja sorry hoor, maar je snapt zelf ook wel dat het niet klopt, moet je maar opletten.

dus TS nee, ik was niet terug gegaan want ik ben een crimineel ;)

15. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@nonnie ik geef je groot gelijk. ikzou ook niet terug gaan..

een tijd trug was dr bij de super de boer een aanbieding van de vlees tas.. kosten 15 euro. manlief zegt mag ik 20 euro bij pinnen zo gezegt zo gedaan wat geeft die caissere terug 35 euro.. ja dan ben je zelf dom dus nee dan gaan we niks zeggen duhh..

16. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Je bent niet de enige hoor. Ik denk er precies hetzelfde over! Als cassiere (in dit geval) ben je verantwoordelijk voor je eigen fouten. En als het in mijn voordeel is, zul je mij niet horen klagen!

17. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

whahahaa das een goeie!!

18. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@nonnie ja das gewoon fout van de caissere.

dus nee ts ik zou niet terug gaan is niet jou fout! zij doet het toch fout.. is haar verantwoordelijkheid zij zat met een kasverschil niet jij ;)

19. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    ik ben zo'n muts dat ervoor terug gaat...tot ergenis van mijn man.
    Ik heb het ook al wel gedaan...kratje bier niet afgerekent, ik ga terug.
    Mijn man heeft het er een beetje uit gekregen bij mij maar diep in mijn hart ga ik terug....gewoon omdat het me niet fijn zit en ik er dagen nog aan moet denken.
    Vergissing is menselijk en toen ik als puber achter een kassa zat werd ik ook blij als iemand terug kwam om te zeggen dat ik iets vergeten af te rekenen was!

20. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Nee, ik zou niet terug gaan. Als het andersom was zou een winkel (en vooral een bouwmarkt) ook echt niet de moeite nemen als jij bijvoorbeeld per ongeluk iets in de aanbieding voor het echt bedrag betaald en je hebt het zelf niet in de gaten!

Deel Deze Pagina