Wat zouden jullie doen?

Discussion in 'De lounge' started by Jel, Aug 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Zouden jullie terug rijden om de verf alsnog te betalen?

1. Ja

2. Nee

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

Jan 21, 2010
    10,869
    1
    36
    Female
    Verpleegkundige
    Brabant
    in geval van Ts zou ik ook niet terug rijden. maar als er iets gebeurd bij de kassa en ik zie het (meestal let ik niet op:p) dan zeg ik er automatisch iets van (ben best eigenlijk heeeeeeel braaf:)), en zeg dat het uit automatisme, soms denk ik later...ooooh stom maar dat is ook niet heel vaak.

ik kan bijv ook niet absoluut niet tegen stelen/jatten of vandalisme...(als ik het zie dan he ) word daar heel kwaad om.

2. lely

lely Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,328
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zou ook echt niet terug gaan. Vroeger wel, maar in de tijd van nu komt mij ook niemand meer iets terug brengen als ik een fout maak.

3. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

Apr 17, 2011
    1,724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik zou ook doorrijden. Niet mijn fout, en idd extra kosten van benzine heb dan ook nog erbij.
    Of ik er iets van had gezegd terwijl ik nog in de winkel stond...
    Ligt aan mijn bui, en aan de persoon achter de kassa.
    Zelfde als wanneer ik teveel wisselgeld terug krijg... Ligt aan mijn bui en de persoon achter de kassa. Moeten ze maar opletten. T is tenslotte hun werk, en ik ben er toch zeker niet om te controleren of hun hun werk goed doen of wel dan...?

Edit:
    Wat chilleke zegt, ik kan daar ook niet tegen, maar dit is na mijn mening niet iets jatten. Je zet het daar netjes neer, en ben berijd ervoor te betalen. Als hun een fout maken is dat niet mijn schuld, dus zal me ook zeker niet schuldig voelen.

4. trotsepappa

Aug 7, 2011
    85
    0
    0
    8-17 uur vrachtwagenchauffeur
    rotterdam
    Als ik het daar zou zien zou ik het wellicht nog zeggen maar als ik op weg naar huis ben... echt niet hoor... zou ik weten dat die meid anders ontslagen zou worden is het ook wat anders en zou iik terug gaan... die meid wordt er niet door ontslagen want ze weten het daar toch niet..

iedereen was eens nieuw bij zijn werk en iedereen 'de beginneling' , we maken allemaal fouten

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Ik zou ook niet terug gaan. Als je alles op de band hebt gezet, heeft ze het toch allemaal gezien...

Heb laatst bij Jumbo aan de hand gehad dat ze mijn leeggoed niet hadden afgetrokken. En laat me toen net een hele hoop flessen hebben ingeleverd. Tja, ik had m'n briefje afgegeven aan de kassa dus had geen bewijs maar ben er ook niet voor teruggegaan. Ene keer heb je pech, andere keer heb je geluk...

Op geldvlak tel ik wel bijna altijd na en als ik teveel terug krijg, meld ik het wel.

6. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    1,805
    0
    0
    Ik was ook niet terug gegaan, moet ze inderdaad maar beter opletten. Tenminste als het bij een grote keten zou zijn geweest (heb net als Bri een zwak voor de kleine middenstander ;))
    Er staat me trouwens wel iets bij van een aanbieding vorige week al weet ik niet meer precies waar dat was. Het was in ieder geval 2 emmers halen 1 betalen, kan het dat niet zijn geweest?

7. Jel

Jel Niet meer actief

Ik voel me door de resultaten in de poll gelijk niet zo schuldig meer, haha.

8. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    zou ook niet terug gaan hoor!
    naar mijn idee heb je ook niets gejat ofzo...
    het stond immers klaar om betaald te worden!

heb dat zelf ook wel eens gehad hoor!
    moeten ze maar beter uitkijken...
    al helemaal omdat het ook nog op een lopende band staat!

Share This Page