ik vind het persoonlijk nog al ver gaan om direct naar zijn vader te stappen dat die maar met hem moet praten. Zoiets doe je als als uiterste nood met goedkeuring van jullie beide. Ik vind het allemaal nogal kinderlijk overkomen van als ik dit niet mag dan jij ook niet en als je niet naar mij luisterd dan haal ik je vader erbij en ik ga stiekem je hyves bekijken. Ik bedoel dat hij pokert tot 6.00 vind ik ook echt niet normaal als je een gezin hebt, maar het lijkt er nu gewoon heel erg op dat jullie elkaar dwars proberen te zitten. Het gaat nmi niet meer om de losstaande zaken maar meer hoe jullie samen in de relatie zitten.
Ik heb zijn vader en niet gelijk bij gehaald dit heb ik pas na een paar maanden gedaan toen er niet meer met hem viel te praten Dit verhaal is al een hele poos geleden maar ik vertelde dit verhaal erbij omdat hij toen achter mijn rug om nog contact had met haar zonder dat ik dat wist (en dit waarschijnlijk nog een rol speelt als ik s'avonds/s'nachts wakker wordt en hij zit te pokeren ik hieraan denk) Dit allemaal in nu verleden tijd Ik weet ook dat hij het niet meer doet maar mijn vertrouwen is hierdoor wel minder geworden terwijl ik hem wel vertrouw!
o nee ik had dit ook echt niet getolereerd kijk contact met vroegere vriendin in mate!!! en vooral niet jou je eigen vrouw/vriendin zwart maken!!!! en pokeren no way echt niet voor de fun ja tuurlijk ga je gang maar met kostbaar geld echt niet!!!!!
Ik moet zeggen dat ik ht raar vind dat jullie beide elkaar zo willen belemmeren in contacten. Jij mag geen contact met een vroegere vriend hij niet met een oude vriendin... Dan vraag ik me al af hoe het met het vertrouwen in elkaar gesteld is ... Verder vind ik het erg raar om een vader erbij te halen, sorry kan dat niet begrijpen. Want naar jou luistert hij niet, doen naar zijn vader wel? Beetje raar in een relatie.... Wat betreft het pokeren , ik zou dit inderdaad ook niet leuk vinden, maar denk dat het eerder een protestactie is dan wat anders... Het zelf willen bepalen wat hij doet. Toch rustig proberen uit te leggen waarom je het zo vervelend vindt... Lastige situatie zo zeker met nog een kleintje op komst! Sterkte
Sorry voor de typfouten, typ op mijn iPad en die maakt de woorden soms anders af als ik ze bedoeld heb
Contact met een oude vriendin is iets waar ik geen kwaad in zie. je man zoiets verbieden zou bij mij in het verkeerde keelgat schieten. Stiekem lezen wat zij elkaar vertellen, vind ik ook niet zo lekker. En jou zwart maken.... hoe denk je dat je man het vindt om te lezen wat jij hier over hem schrijft? Kortom: volgens mij zit er bij jullie allebei iets niet helemaal lekker, en als je het wilt oplossen moet je ook je eigen gedrag onder ogen zien. Praat met hem. Over wat hij doet en over hoe jij je daarbij voelt. Geef hem ook de ruimte om iets te zeggen over wat jij doet en over hoe hij zich daarbij voelt. Op een eerlijke en open manier. Als hij tot diep in de nacht wil pokeren is dat tot op zekere hoogte zijn zaak. Als je merkt dat hij overdag de kantjes er van af loopt, als je vindt dat hij jou verwaarloost of op wat voor manier dan ook z'n 'verplichtingen' niet nakomt of jullie geld vergokt, dan spreek je hem daar op aan. Maar ga nou niet proberen om hem voor te schrijven wat hij wel en niet mag doen, de meeste mannen reageren daar héél slecht op. Ik bedoel het niet rot hoor, echt niet, maar waar problemen ontstaan in een relatie zijn er twee mensen die daaraan moeten werken. Sterkte in elk geval. Zo te lezen in je onderschrift is je zwangerschap al spannend genoeg...