Hoi meiden, Even een vraagje, ik ben gewoon even benieuwd. Sinds ik gestopt ben met de pil ben ik veel lichter ongesteld dan dat ik aan de pil was... Terwijl dat ik voor dat ik aan de pil begon juist mega-ongesteld was, toen moest ik er vaak 's nachts nog uit om de verwisselen. Maar goed, nu ben ik dus 1 dag goed ongesteld zeg maar, met de nodige pijntjes hier en daar, en daarna is het echt niet veel. De eerste dag gebruik ik de groene o.b. en de dag erna al de gele. Dit weinige houdt wel aan tot een dag of 5 / 6 maar is dit niet te weinig? (komt lekker over...) Heeft dit iets te maken met je eisprong of maakt het niets uit? Alvast bedankt!
Hè Boukje, Ik ben ook veel lichter ongesteld sinds ik gestopt ben met de pil. Ik ben maar 3 dagen ongesteld en kan zelfs op de ergste dag met de tampons voor lichte dagen doen. Maar toch heb ik niet het gevoel dat er iets niet klopt....ik heb ook mijn eisprong gemerkt dus het zal wel goed zijn.
ook hier vele minder ongesteld na het pilgebruik. vond het ook heel raar maar het is wel meegenomen. eisprong heb ik zeker
hoi boukje, ik ben ook vrij kort ongesteld, weet niet zeker of het met de pil meer was. Ik weet wel dat ik me er zorgen over maakte en heb het dus gemeld toen wij de mmm ingingen. Mij is verzekerd dat het niet erg is. Ik ben zelf de 1e dag wel vrij heftig ongesteld (na 2 uur gaat normale ob tampon doorlekken), maar dit neemt echt heel snel af. De 2e dag kan ik 's avonds eigenlijk al weer zonder tampon. Ik heb ook dat het weinige soms nog lang doorgaat, maar soms ook niet. wel krijg ik ook vaak na 2 dagen droog geweest te zijn, nog ineens rood bloed op bv dag 4/5, maar ook maar kort. Mijn arts zegt dat dit absoluut niet erg is, en dat sommige vrouwen gewoon snel "klaar" zijn met ongesteld zijn. De dikte van mijn bms is gewoon goed etc. Te heftig of lang ongesteld zijn kan wel een probleem zijn, dat kan duiden op endometriose. Maar dat heb je dan gelukkig niet