Hallo allemaal! Ik heb een vraagje; Afgelopen zaterdag zou ik ongesteld moeten worden, maar ben ik niet geworden. Zondagochtend gelijk getest (kon gewoon niet wachten..), maar was negatief Nu is het ondertussen dinsdag en ben ik 4 dagen overtijd. Ik wordt maar niet ongesteld, voel ook geen symptomen van menstruatie. Wel ben ik sinds 20 dagen begonnen met de etos zwanger worden pillen. Zou dit een reden kunnen zijn dat m'n menstruatie op zich laat wachten? Of weet iemand een andere reden..?! Ik voel me er erg onzeker over en begrijp niks meer van m'n eigen lichaam. Stond vanmorgen ook op met allemaal duizelingen, ben al meerdere dagen erg chagrijnig, heb ook meer trek dan normaal. Ik weet het niet meer!! Groetjes JAM1987
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb na zondag niet nog een keer getest. Ik wilde wachten tot van het weekend, want dan ben ik 7 dagen overtijd. Maar waarschijnlijk zal ik wel eerder testen...(ongeduldig..)
Idd ik zou het gewoon nog een keer testen. Het weekend... dat zou mij niet lukken!Duurt echt nog te lang ik ben 3 dagen overtijd en ga als ik morgen nog niet ongesteld ben toch maar testen. Ben ongeduldig!!
Hallo Jam1987, ik heb helaas geen verstand van de etos ''zwanger worden'' pillen, en had er eerlijk gezegt ook nog niet eens overgehoord hihi !.. maar ik zal gewoon morgenvroeg of desnoods donderdagochtend nog een testje doen en hoop dat je dan een positieve test in handen hebt.. zelf ben ik nu 21 dagen overtijd en ook nog steeds geen menstruatie, maar vanmorgen bij de ha geweest en heeft me door verwezen naar het ziekenhuis voor een bloedtest (krijg morgenmiddag de uitslag) de ha vertelde mij dat er misschien nog niet genoeg HCG hormoon in mijn urine zit vandaar dat ik moest bloed prikken, hoop natuurlijk dat uit de bloedtest een positief bericht komt maar ik gaa er absoluut niet vanuit ! succes, en hoop dat je snel een positieve test in handen hebt..
@ woezy: Ik ben zelf ook erg ongeduldig, maar ben bang voor weer een negatieve test. Ik hoop dat als ik lang genoeg wacht, ik wel positief test. Slaat natuurlijk nergens op, maja... @ kiimberleeyy: 21 dagen al overtijd Wat spannend zeg je bloedonderzoek. Ik ben benieuwd wat eruit komt, ik hoop positief voor jou! Laat je het weten?
JAM1987: Ja dat snap ik ook wel zo denk ik zelf ook maar ik denk steeds vaker misschien.. het zou kunnen. Vriend wil graag morgenochtend testen wij wouden eerst ooktot het weekend wachten maar denk niet dat we het redden. Kiimberleeyy: Spannend zeg! Hoop dat je een positieve uitslag krijgt. ben erg benieuwd.
JAM1987: Heb vanmorgen getest. Helaas negatief dus maar rustig wachten tot ik ongesteld wordt... wat mij nu al te lang duurt.
Wat balen woezy... Onze tijd komt nog wel. Ik kreeg vandaag bruine afscheiding, dus denk begin menstruatie... Ik wacht nog ff af of het doorzet of niet.
Ik lees even mee hier wel spannend! Ben zelf bij 3 wk overtijd eerste week 2 testen gedaan negatief dus wacht even af of miss tch nog ongi word... Ben benieuwd wat er bij jullie gebeurt!
Same here... Ik wacht liever een week extra met testen in de hoop dat ik positief test, dan een tegenvaller voor niets omdat ik te vroeg test.. Maar ik moet wel zeggen dat het geduld mij erg op de proef stelt, en dat terwijl ik tot kort geleden nog niet eens aan zwangerschappen dacht
Hoi ik meld me hier even ben 3 dagen over tijd.. en geen kenmerken van ongi of zwangerschapstekenen. Ben in September gestopt met de pil.. mijn laatste ongi was op 15 oktober... wat kan dit betekenen? gister getest maar was negatief
Dan waarschijnlijk ontpillen? Je lichaam moet zijn eigen cyclus weer terug zien te vinden na stoppen met de pil. Bij de een is dat meteen, de ander doet er langer over. Geef je lichaam de tijd. Succes
Jammer genoeg toch niet... Ben nu echt ongesteld. Het scheelt wel dat m'n menstruatie nu is gekomen, want dan kunnen we snel de volgende ronde in... We (proberen) positief te blijven en ik weet zeker dat 2012 ons jaar is!!