Mijn dochtertje krijgt zo haar eerste prikjes en ik ben nu al zenuwachtig omdat ik et zo zielig vind erg he?
hey Jessi Sterkte!!!! Hopelijk valt het haar en jou (!!) mee en heeft ze er weinig last van! Ben wel benieuwd, wij mogen over anderhalve week!
Ze zijn ook nog zo klein..en dan die grote naalden... Wij moeten volgende week voor de derde keer en ik vind het nog steeds niks aan... Sterkte!!
Nee is niet erg. vond het ook altijd zo sneu. Ze snappen er niets van en dan gaat iemand ze pijn doen. Zou ook niet kijken naar de naald, maar naar je dochtertje zelf! Sterkte voor jullie allebei!
Mijn zoon moet morgen, vind het ook spannend! Niet zozeer het prikken zelf (bij de hielprik en doorknippen tongriempje gaf hij geen kik dus dit zal ook wel meevallen), maar hoe zielig hij daarna zal zijn .
Nou we zijn geweest. Zij had er minder moeite mee als ik. Huilde even en sliep alweer toen ze in de maxicosi zat. Daarna een Fles erin ze drinkt hem alleen niet leeg. En nu zit ze vrolijk te lachen naar de babygym. Maakte ik me hier nu zo druk om? Ik had het er moeilijker mee dan zij. Moest bijna huilen toen ze geprikt werd. Nou maar hopen dat ze niet heftig reageert op de vaccinatie
Het is eventjes de schrik bij de kleine, de 9e krijgt onze al weer prikjes voor de 2e keer.. Hij huilde de eerst x.. een halve minuut ongeveer. Gelukkig maar, vond het er zo zielig uit zien.. Maar toch zie ik ook weer op tegen de 9e.. !
@ heppie niet echt alleen dat als ze koorts krijgt ik een paracetamol mag geven en verders dat ze wat jengelig kan wezen en niet lekker.
Die van mij krijste echt alles bij elkaar, ook nog tijdens het aankleden. Daarna even geslapen en toen weer krijsen. Hij is echt een beetje zielig, huilt zelfs aan de borst nog