Kan ik me voorstellen. Het is heel naar om steeds maar te moeten wachten tot iemand overlijdt. Het fijnst zou zijn als het snel is gebeurt. Helaas heb je dat niet voor het zeggen. Het overlijden voelt dan heel dubbel, enerzijds opluchting anderzijds verdriet. Veel sterkte.
sterkte meid! t kan heel vlug gaan maar ook idd erg langzaam. als t te bereizen valt dat je er binnen een bepaalde tijd kan zijn dan kun je als je je er goed bij voelt en weg mag weggaan. ik heb t vroeger meegemaakt op mn stage dat terwijl mn oma heeel slecht lag ik niet weg mocht. nou ben toen gewoon gegaan. en was gelukkig op tijd. die avond is ze nog overleden. maar als je echt niet weg mag, kun je je dan niet ziekmelden of iets dergelijks? t gaat naar mijn idee tegenwoordig sneller dan vroeger. ook als hij spierverslappers krijgt. krijgt hij alleen morfine of ook dormicum? dat laatste had een cliente van mij. dat heeft totaal 1 dag geduurd nadat ze met dormicum gestart waren. sterkte hoor! maar denk niet aan je werk hoe t op gelost moet worden ofzo. denk aan jezel! doe wat je gevoel je zegt, niemand kan bedenken wat die zal doen in jouw situatie.
tis heel moeilijk, ik zou gewoon vrij nemen, koste wat kost. maar goed als het echt maar dan ook echt niet kan op het werk, zou ik wel gaan werken, heel veel sterkte meid, tis niet niks, (vind het heel verveelnd dat je z00 schrijft, kan je niet de gewone Oo gebruiken ipv de nul)