Hier kan ik zo pissig van worden...

Discussie in 'De lounge' gestart door siriel, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.124
    2.959
    113
    Vrouw
    Echt waar, ik heb de liefste man die je je kan wensen. Lief, romantisch, attent, zorgzaam voor mij. Ontzettend lief en gek met de kinderen, ik kan eigenlijk niets bedenken waarvan ik zeg, dat "mist" er aan mijn man. We hebben ook nooit irritaties naar elkaar toe ofzo, echt wij hebben het super samen :D

Maar net ben ik echt helemaal over de zeik gegaan :x . Wij hebben ons 100 jaar oude huis, echt helemaal gestript en van voor af aan weer opgebouwd, en het is echt super mooi geworden. Een plaatje, echt helemaal top.
    Veel van onze muren in huis zijn gestucd, en daar heb ik vergrijsde muurverven (kleuren van vroeger) op geschilderd. Ik heb alles in ons huis zelf geschilderd. Omdat ik dat goed kan, en het echt leuk vind om te doen. Van alle kleuren waren natuurlijk nog wel restjes over, ik heb toen bij de verfzaak nieuwe lege blikken gehaald. De restjes erin gegoten, beplakt met het verfnummer. Altijd handig voor als er eens een beschadiging opkomt.

En nu komt het... Wij krijgen een nieuwe schuur, dus mijn man is de hele schuur aan het leegruimen, en wat weg kan weg....
    Nu heeft hij al die potjes verf weggegooid :( Volgens hem was het bevroren en zag het er niet goed meer uit... ok dat kan, MAAR DAN SCHRIJF JE TOCH DE KLEURNUMMERS OP :$:$

Nee dus.... Zucht. Alles is weg, en ik baal hier enorm van. Kleuren waren allemaal speciaal gemengd, de nummers daar kom ik nooit meer achter :(
    Moest het even van me afstomen!!

Gelukkig kan ik niet lang boos blijven ;), maar vind dit zo dom!

2. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Ow dat zou die van mij ook niet doen, maar ik snap jou helemaal en ik was ook pis link geweest!

3. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    LOL ik moet wel ff lachen ... maar wat een K hoop dat je geen beschadigingen krijgt. En geef hem ff een lel om zijn oren van mij!

4. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Dat zou een actie van mij kunnen zijn... :)
    Heb medelijden met je man dus. ;)

5. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Idem :)

6. Jel

Jel Niet meer actief

Gelukkig heb ik een man die niet weggooierig is. Als er iets weggegooid moet worden doe ik het.
    Maar ik kan me voorstellen dat je hier pissig om bent. Hij had het in ieder geval ook even kunnen overleggen.

7. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    idd dat is meer mijn actie hahah vriendlief wil t liefst alles bewaren hahah, misschien handig voor een volgende keer, een word-documentje aanmaken met kleurnummers?? helpt nu niet veel maar wie weet voor als je weer gaat schilderen of andere klusser hier:D

8. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.680
    1.442
    113
    Grote kans dat je verfwinkel je dat wel kan vertellen, tenminsten die van ons noteerd altijd in de computer welke verf we nemen zodat je later dezelfde nog makkelijk bij kunt halen.

9. noukie89

noukie89 Niet meer actief

10. Reamonia

Reamonia Actief lid

23 aug 2011
    482
    0
    16
    kunstenares des levens
    Saturnus
    Ik zou zeggen, hij mag alles oververven als er beschadigingen ontstaan! XD

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik snap dat je je muur niet kan meeslepen naar de bouwmarkt :D, maar als je de kleuren toevallig op iets los, zoals een plankje of iets dergelijks hebt geschilderd kunnen ze de kleur daar scannen en op nieuw mengen, de computer zoekt automatisch het kleurnr op, heb je exact dezelfde kleur. Ik hoop dus dat je het niet alleen puur op de muur had .....;)

12. zustertje

zustertje Niet meer actief

Bij onze verfwinkel kunnen ze nagaan welke kleur je gekocht hebt.. Moet je wel de datum weten wanneer je het hebt laten mengen dan kunnen ze het zo terug zoeken.

13. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.124
    2.959
    113
    Vrouw
    Dat ga ik maar eens even informeren! Dat zou de oplossing zijn. Het gaat echt om muurverf, dus ik kan ook niet een voorwerp meenemen naar de winkel, om kleur te vergelijken oid.
    De boosheid is alweer gezakt hoor ;) het blijft een lieverd :)

14. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Vind het uberhaupt knap dat je daar aan denkt: lege blikken halen en nummers opschrijven !!! Die ga ik onthouden :p

15. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Oh ja zo herkenbaar! Die van mij heeft t zelfde gedaan, alleen had ik toen wel de kleurnrs opgeschreven!

Deel Deze Pagina