Wat zouden jullie doen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Saja87, 10 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

:$:$:$:$:$:$:$:$:$:D:D:D:D:D:D super voor je!!!!! Hier ziet het er nog niet naar uit dat we over een half jaar ervoor gaan.....maar ik denk dat het hier ook gewoon gaat gebeuren hoor....

Hier gaan gewoon de meiden op een kamer op de zolder....superleuk toch:D

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.258
    6.155
    113
    Ja wij hebben nog eens samen gekletst in dat topic van twijfel over een derde he. Nou ik viel ook van mijn stoel hoor, toen ie dat zei :) Had het echt ook niet verwacht. Ik hoop dat jouw man ook ineens zo'n uitspraak doet en jullie ook snel voor een derde mogen gaan!

3. Alita

Alita Niet meer actief

Ja want je zag het toen ook niet zo positief in toch? Super hoor!

Ja ach hij weet dat ik het graag wil......dus ik wacht af.

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

@ Cindy hopen dat de mannen bij draaien dan he :D

Jij met een 3e en ik met een 2e :D

Maar wel vind ik het fijn om te lezen dat er dus niks geks aan is om kindjes samen op 1 kamer te laten slapen :)

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nou heb niet meer getest moet as dinsdag naar de HA maar ga er niet vanuit hoor.

Maar ik zat al erg te twijfelen daarvoor alleen toen dacht ik tsjah hij heeft wel gelijk.
    Maar na vorige week had ik zoiets van nee hij heeft geen gelijk:D

6. Alita

Alita Niet meer actief

Ja als het eenmaal begint te kriebelen!!! hahahaha.....ik had het al gelijk na de eerste....nu niet zo erg. Want ik twijfel nog...maar ben toch al zo wispelturig als de pest.....hahaha...

Ja er zijn 2 in een relatie en we hoeven niet altijd nee te accepteren...ik bedoel....als er iemand zegt nee houdt het dus gelijk op....en wij dan?

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nou weet je het klinkt misschien heel gek hoor wat ik nu ga zeggen:)

Maar vaak hoor je bij mannen als het om een 2e of 3e gaat NEE.

Maar als het er dan eenmaal is of je bent zwanger dan vinden ze het hartstikke leuk! Ze moeten alleen over "die" drempel heen.

En wat je zegt wij hebben dat gevoel hun niet. Voor hun makkelijk lullen ja toch?

8. Alita

Alita Niet meer actief

ja mannen zijn gewoon anders als wij vrouwen dat moeten we gewoon accepteren:cool:....
    Ach ze zijn gewoon zo schijterig ofzo...wij vrouwen laten ons meer leiden dioor ons gevoel ...

Overal waar ik hierover schrijf is het iedere keer.....je moet het samen willen.....zeker maar ook samen niet willen ;) snap je me.....

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja snap je heel goed! Je moet het beide samen willen. Anders blijft de een altijd met een k*t gevoel zitten!

10. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    OOk hier veel twijfels gehad over wachten met een 2de kindje. Wij wonen in een appartement, 1 hoog met maar 2 slaapkamers. Ik was eerst degene die steeds wilde wachten tot we konden verhuizen maar ja, toen kwam de crisis die nog steeds voortduurt en het ziet er niet naar uit dat we spoedig kunnen verhuizen. Inmiddels is de wens dusdanig groot dat ik niet nog jaren wil wachten. Onze dochter wordt volgende maand 3 en wil er ook geen 10 jaar tussen laten zitten bij wijze van spreken, daar komt bij dat ik ook 'alweer 29' ben haha.Wat er ook al eerder gezegd word, vroeger was het heel normaal om met meerdere op 1 kamer te liggen. En voor alles is wel een oplossing. Dus de baby zou totdat het doorslaapt ook bij ons op de kamer komen en daarna bij mijn dochter en mocht dat echt geen succes worden dan kunnen we altijd de woonkamer weer verkleinen (hebben muur doorgebroken) en een extra slaapkamer creëren. Het is inderdaad ook maar afwachten hoelang het duurt voordat je zwanger raakt, en dan nog 9 maanden..dus voor je het weet ben je zo 1,5 à 2 jaar verder.
    Succes met jullie beslissing in ieder geval!

Deel Deze Pagina