Hallo, Ik weet dat er een speciaal topic voor is, maar ik plaats hem toch hier, want er wordt daar bijna nooit gereageerd... Ik ben op zoek naar een leuk gedichtje voor op het geboortekaartje van onze zoon. We hebben al een dochter en willen graag een gedichtje wat zogenaamd vanuit haar komt. En dan moet het ook nog grappig zijn. Wie heeft er toevallig een leuk gedichtje? Groetjes, Linda
hoi hoi. misschien heb je wat aan deze link http://www.gedachten-gedichten.nl/welkomwonder/broertje_zusje.htm Liefs kaatje
pappa blijft gewoon pappa mamma blijft gewoon mamma maar voor mij wacht er een hele klus want ik word een grote zus! hihi die vin dik schattig
deze hadden wij: jij hebt aan mama's buik naar mij geluisterd je hebt tegen me gefluisterd je wist niet zo goed wie ik was dat zie je nu pas ik ben jouw kleine broertje daar ben ik dan jij bent voor altijd mijn grote broer Tristan
Wij hadden een foto van broertje met de bolle buik en dan als gedichtje: Na al die weken luisteren aan mama's buik zo bol, Wil ik toch wel eens weten, wie had daar zoveel lol? Groetjes, M. PS die van die mama en papa vond ik ook heel leuk maar deze paste mooi bij onze foto.
wij hadden: hoera! iedereen mag het horen mijn broertje is precies op zijn verjaardag geboren hij is heel erg lief en superklein en ik ben heel trots dat ik zijn grote zus mag zijn "naam dochter" papa kon niet slapen mama was niet moe pas vele uurtjes later vielen hun oogjes toe nu 9 maanden later ben ik gekomen als antwoord op al hun dromen "onze namen" wil je mijn oogjes zien twinkelen laat dan de telefoon even rinkelen
Hoi Sim, Ja die bovenste vond ik inderdaad ook wel leuk. Die had ik ook al op een site gevonden. De rest is ook wel leuk, maar onze kinderen hebben geen papa en mama, maar 2 mama's, hihi. Dus dat is dan ook wel meteen lastig, omdat heel veel gedichtjes dan al niet meer kunnen. x Linda