wat zouden jullie doen??

Discussie in 'De lounge' gestart door priscilla1987, 7 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    nou kreeg alweer bericht waarom ik niets liet horen me kind wordt net wakker en zat lekker op de bank etc kindje drinken geven heb gesmst dat ik er geen geld voor heb en dat ik geen 63 euro uit me mouw kan schudden..en me rekeningen heb moeten betalen ik zit nu ook sterk te twijfelen of ik haar als getuigen hou want heb het al erder gehad dat ze me met een kaartje voor de hhb heeft laten zitten die we in de kliko konden mikken..

2. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

ik zou zeggen laat maar zitten dat feestje, zij willen het toch organiseren ? Vind ik dat ze er ook zelf geld aan moeten uitgeven .. Vind het niet kunnen dat jij moet gaan betalen hoor.

3. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    je breng me op ideeen haha:D:D:D:D

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik heb ook een vrijgezellenfeestje geregeld voor vrienden die over een maand gaan trouwen, maar die weten van niks hoor. Alleen maar dat ze die dag vrij moeten houden. En ze hoeven al helemaal niet mee te betalen.

Echt grote onzin.
    Diegene die dit zo gepland heeft, weet duidelijk niet wat een vrijgezellenfeest inhoud.

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    :D:D:D

Die is goed!!!

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik vraag me sowieso af of je wel de juiste persoon hebt gevraagd... Als je daar nu ook al over twijfelt?
    Ik zou een getuige nemen, die je echt heel erg na staat, een heel goede vriend(in), broer of zus (als je daar goed contact mee hebt) of een van je ouders. Maar het klinkt of je sowieso al een beetje een twijfelachtige relatie hebt met deze dame... niet echt veel vertrouwen en niet echt veel rekening houdende met elkaars situatie... Waarom heb je haar eigenlijk gevraagd?

En wat vinden die andere twee er eigenlijk van dat jij mee moet betalen?

7. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    ja eerst was het koek en ei hoor ging goed etc..nu steeds minder..ik heb nu me beste vriendin gevraagd maar die was meer dan een jaar verdwenen is net 2 3 maanden terug en wist niet of ze hier in de buurt zou blijven.familie kan ik niet vragen zie me ouders en 2 broer(tje) niet meer wel me zus.maar hoort hier niet thuis.maar het vertrouwen is idd weg nu de andere tja die gaan met haar mee dat ik ook moet betalen..andere verklaren me voor gek en me vent ook als ik het zou betalen.dus van dat geld ga ik met me vriendin en haar man en me gezin lekker dagje dierentuin doen.

8. mamatien

mamatien Niet meer actief

Ik had onlangs een vrijgezellenfeest (naja, ik ben uiteindelijk niet gegaan kmdat er teveel gezeik was) en de bruid wist toen al de datum van het feestje.. Dit vond ik zoooo dom!

Maar wat jij typt slaat echt alles.. Kom op zeg, je eigen veijgezellenfeest betalen en ook al het hele programma weten.. Belachelijk!! Weet je getuige dat het zo NIET hoort????

Ik Zou dit echter niet via sms maar via tel. Of face-to-face benoemen,,

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Mee eens.

Komt trouwens wel raar over als je eerst zegt, dat je het geld niet kunt missen en dan zegt dat je van dat geld een dagje dierentuin gaat doen...
    Ik vind het een goede keuze, hoor! Want jij kiest dan zelf waar dat geld heen gaat, maar dan klopt het ook niet helemaal dat je het geld niet kunt missen...

10. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    ik kan het niet missen nee maar ik ga dan liever na de dierentuin ja en wat leuks doen met me kindjes..en aangezien je maar voor 3 a 4 uurtjes dat etentje heb.en nee ik kan het geld niet missen nee maar als ik er wat leukers mee kan doen doe ik dat en we doen het ook pas wanneer we het wat breder hebben.in deze tijden moet je gewoon op je geld letten.ben allang blij dat we rond kunnen komen van onze lonen aangezien ik ook geen vetpot verdien kwa schoonmaak in een vakantiepark waar ik 7 dagen werk.

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Je hoeft je bij niet te verantwoorden, hoor :) Maar kijk uit wat je tegen die vriendin zegt, want als je zegt dat je van 'dat geld' liever wat anders doet (wat je goed recht is!!!), zal dat waarschijnlijk niet in goede aarde vallen en gaat zij het misschien als argument gebruiken, dat je het geld toch niet kon missen.

Succes ermee!

12. Jel

Jel Niet meer actief

Ik heb wel een vermoeden, maar dat is echt iets waar ik helemaal niet van hou. Als je nog niet getrouwd bent, dan mag alles nog? Dus ook schaars geklede mannen over je heen laten dansen? En als je getrouwd bent dan moet je ineens braaf zijn? Echt niet mijn ding.

Ik zou dan meer zijn van een leuke workshop volgen en uit eten gaan of zo.

Maargoed, maakt ook niet uit wat ik vind. Lees ook al dat ts dit niks vind.

TS, vind het echt maar een rare gang van zaken. Ik zou er echt geen zin meer in hebben en haar ook niet meer als getuige willen.

13. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Ik heb niks hoeven betalen voor mijn feestje en ik vind eigenlijk dat dat zo hoort.

Persoonlijk zou ik dan denken;
    Dat geld hou ik zelf wel en daar ga ik iets van doen wat IKZELF ECHT leuk vind. Bijv. naar de dierentuin of pretpark, whatever.
    Als je wat krapper zit deze maand kun je ook vragen of je kindje/man een feestje willen geven? Overdag een wandeling, kinderboederij, 's avonds toastjes, romantische film of muziekje, man kan koken. Dat soort dingetjes.
    Wie zegt dat een feestje altijd met luide muziek, veel alcohol en ongemakkelijke hoge hakken moet zijn :p:D

14. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    @ts: Wauw dit vind ik echt niet kunnen sorry, ma wat een ***getuige:p De vrijgezellenfeesten waar ik ben geweest hoefde het bruidspaar niks te betalen, wisten ze niet wat we gingen doenb en ze wisten niet wanneer we het gingen doen, wij hebben via via gekeken of ze allebei vrij waren. Als ik jou was zou ik niet gaan. Wel heel erg lullig voor jou zeg, als aanstaande bruid wil he natuurlijk ook wel graag een leuk vrijgezellenfeest, ma niet op deze manier! Idd wat Fortuna zegt, vragen aan je man of hij niet wat leuks wil regelen, hoeft niet veel geld te kosten, al is het maar een dagje niks hoeven doen, zoals niet koken poetsen enz, en lekker verwend laten worden door je gezinnetje. Laat je niet gek maken meid, als je vriendinne dit niet accepteren vind ik het geen goede vriendinnen!
    Even een klein vraagje, zijn je vriendinnen nederlands? Ik weet namelijk dat bij bepaalde culturen niet echt een vrijgezellenfeest wordt gevierd zoals ze dat in Nederland doen. mijn man (turks) vond dit eerst en nog steeds ook een beetje raar maar bij hun hebben ze andere tradities. Ik hoop in ieder geval dat je toch nog een leuk dagje krijgt met of zonder vriendinnen! En alvast gefeliciteerd en heel veel plezier en geluk toegewenst voor jullie bruiloft!!!
    Groetjes Adorable

15. bouncytigger

bouncytigger Bekend lid

27 feb 2012
    861
    0
    0
    Dan wisten ze meer dan wij.... Ze hadden ons niets verteld. Heb het uiteindelijk geraden door de dagen weg te strepen waarop het absoluut niet kon....;)

Anyway... Vind het belachelijk. Het hele idee van een vrijgezellenfeest is dat het een verassing voor de bruid/bruidegom is en dat het hen niks kost. Ik hoop dat je ondanks alles toch nog een leuk feestje krijgt...

16. Bri

Bri Niet meer actief

Zelf meebetalen aan je vrijgezellenfeest is echt helemaal not done.
    Ik vind het al raar als je weet dat er een vr.feest voor je wordt georganiseerd, en helemaal als je al weet wat je gaat doen. Maar er dan ook nog voor betalen? Nee hoor.

Ik zou de organisator zeggen: weet je wat, ik hoef geen vrijgezellenfeest. (voor mijn part gooi je het erop dat je het niet zo leuk vindt omdat je maar zo weinig meiden hebt die je erbij zou willen vragen.)
    En dan kun je eventueel voorstellen om samen uit eten te gaan, gewoon met z'n viertjes, ieder betaalt voor zichzelf. Ik neem aan dat je dat wel gezellig vindt, en daar een paar tientjes aan kunt besteden? Anders laat je het helemaal achterwege. Het is niet verplicht toch?

17. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    mag ik vragen waarom 1dvd 34euro kost? of ben ik nu zo dom dat ik niet weet wat er bedoeld wordt.. maar allemaal erug vreemd.
    nog nooit gehoord dat de vrijgezel zelf moest betalen.

18. susy26

susy26 Niet meer actief

vind het maar vreemd, je krijgt toch vaak een vrijgezellenfeest en niet dat je moet betalen?? Belachelijk zeg.. echt raar gewoon.Ik zou het echt niet doen.

19. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ ladyxochi doe ik ook hoor..weet wat ik doe..

@ jel ben dus niet de enige nee ik vind idd ook niks..en getuige gaat ze al af en ben helemaal klaar met haar..

@ fortuna ja idd gaan we ook doen naar de dierentuin en een keer met collega's van hem en wat vrienden op eigen kosten bowlen een avondje een keer.

@ adorable nee zijn gewoon nederlands:)en die leuke dag gaat zeker lukken op me bruiloft:)

@ bouncytigger ja idd ze had zelfs in de mail gezet dat ik een stripper krijg als ik een stripper wil vraag ik me vent wel whaha:p

@ bri idd het is niet verplicht nee ach we hebben al wat anders ik en me vriend en dat komt helemaal goed en dat is nog leuker ook:)

@ cherie dat vind ik zelfs raar ja dvd 34 euro (dvd hoe je avond is geweest)

@ susy vind het ook belachelijk en had al in begin zoiets van nee wil het niet..

nou ze heb niks meer laten weten en ze zit nu met de afmeld kosten moest 2 weken van te voren ze heb mooi pech betaal niks moet ze maar is normaal iets organiseren en geen duit met geld.dat ik snel moet ophoesten wat ik nu niet heb.ben blij dat ik er van af ben en een leuke dag/avond komt er wel.

20. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Haha en jouw man heeft ook geen idee wat er op de hennafeestjes (van de wat modernere dames) gebeurt. :D

We hebben hier trouwens 1 low-budget vrijgezellenfeestje gehad, omdat de dame in kwestie daarom vroeg. Die wilde niet dat iemand niet mee kon vanwege te hoge kosten. We zijn op één locatie gebleven, bij iemand thuis met een grote tuin. We hebben eerste geluncht, toen spelletjes gedaan, een foto-slideshow gekeken en 's avonds een BBQ. Was heel erg leuk!

Deel Deze Pagina