Ik vind het ook heel raar ! Ze geven toch een feest voor jou. Dan horen ze het bedrag onderling te betalen. Erg jammer dat het ook zo duur moet. Kan me goed voorstellen dat daardoor mensen afhaken. Zou zelf aangeven dat je het te veel geld vind, en eerlijk vertellen dat je het ook raar vind er zelf voor te moeten betalen ( zeker omdat je er niet zelf om gevraagd hebt )
Ik vind het maar een rare manier van organiseren van jouw vrijgezellenfeest. Ik vind dat je getuige het een verassing had moeten houden en dat je het cadeau krijgt. Vreemd dat je getuige verwacht dat jij het gaat betalen.
ik vind het vooral een rare grap.. slaat toch compleet nergens op! laat die dvd maar zitten en doe maar een paar foto's! nee leuk voor je man als je straks getrouwd bent! kijk schat hoe die vent met zijn dingeling boven me staat te rijen!!! mooi doet ie dat he!!nou vond t geweldig.. nou kan ik me dus niks bij voorstellen. sowieso loop ik niet warm voor mannelijke strippers (vrouwelijke ook niet btw!) maar goed. dat is ieder voor zich.. en dat dan nog op dvd! en dan ook nog zelf betalen ik zou lekker vragen of iemand iets anders zou willen regelen.. en anders LA MA!
Aan het programma te zien heb ik al een idee waar je naar toe gaat Maar een vrijgezellenfeest krijg je.. dus dan betaal je zelf niks!
Heb niet alle pagina's gelezen, maar vind het echt belachelijk! Een vrijgezellenfeest moet je krijgen idd.
Weet je zeker dat die mail niet een grap is?? Vind het namelijk echt niet kunnen, is toch helemaal geen verassing meer nu? Ik heb pas 3 keer een vrijgezellenfeest meegemaakt maar alle drie de keren hebben we de 'vrijgezel' geen cent laten betalen! Wel hebben we haar (laatste feestje) op straat marshmellows (of hoe schrijf je dat haha) laten verkopen in een sexy pakje en dit had maar liefst 78 euro opgeleverd waarvan we ons lekker zijn gaan bezatten... ofja ik was de BOB en zwanger, dus voor mij cola Maar nee op deze manier zou ik liever geen vrijgezellenfeest hebben... Dan liever met vriendinnen thuis op de bank, meidenfilms erbij, flessen wijn ofzo... dan kost het je ook niks!
Ik zou geen cent betalen. Zeker niet als je het niet kan/wil missen. Een vrijgezellenfeest hoort een verrassing te zijn en de aanstaande bruid niks te kosten.
ons vrijgezellenfeest voor me schoonzus hebben we ook met zijn alle gedeelt ze heeft geen cent hoeven te betalen en ze wist ook van niks nou ja was de bedoeling want ze zou oproep dienst hebben zogenaamd alleen daar was het mis gegaan maar verder wist ze van niks. En het was een duur grapje maar we hadden zoveel lol dat het zeker waard was. En als er zo weinig mensen gaan moet ze wat anders verzinnen wat dus minder duur uitvalt en jij hoort zeker niks te betalen en zekker van niks te weten
Het zou mij niet uitmaken wat we gaan doen maar je beste vriendin moet er wel bij zijn! Het is niet leuk dat je de planning al weet! Die 'man' die je moet vermaken... 80 euro? Als je dat niet doet scheelt het al 20 euro p.p. En door iemands huis leuk aan te kleden en zelf eten te maken bespaar je ook heel veel. Ik zou dit echt niet leuk vinden en ook zeker zeggen.
dankje voor alle reacties even een update!! ze laat niks meer van haar horen nu ze weet dat het best veel geld is voor mij en dat ik het zelf hard nodig heb.ze laat helemaal niks meer van haar eigen horen negeert me gewoon dus ik ga haar ook maar van me facebook afdonderen.ik zeg ergens nee tegen en gelijk wordt ik genegeerd beetje laag..:x
Heel raar! Aangeven dat je het heel lief vind maar het gewoon niet kan. Dat je wilt dat je beste vriendin erbij is. Succes meid, vervelend dit.
ik ben op 2 juni verrast met mijn vrijgezellenfeest. ik was toen 32 weken zwanger. het belangrijke aan zo'n verrassing feestje voor jou is dat het gewoon past bij jou en aangezien ik niet veel meer kan door mn zwangerschap hebben de meiden een high tea georganiseerd, toen hebben ze een gipsen afdruk laten maken van mijn buik en toen hebben ze me mee uit eten genomen waarna we naar de kroeg hebben genomen. Pogingen om daar mee te betalen aan de pot kreeg ik echt niet voor elkaar. deze dag hebben ze dus voor zich zelf betaald en nog voor mij. Dus dat zal 80 euro per persoon hebben gekost. Mijn partner hebben ze mee genomen naar een festival waarvan de kaartjes 50 euro p p kosten en dan al het eten en drinken nog. Ze hebben zeker nog 100-150 euro gepot voor de hele dag. Ik denk dat degene die dit organiseert vergeet wat belangrijk is voor jou. en wat leuk zou zijn voor jou! en niet gelijk op hun teentjes getrapt zijn als je bij de voorbereidingen aangeeft dat het niet zo bij je past. Ze kunnen dan toch beter, gezellig gaan picknicken etc als dat beter bij jou past en minder kost.. hartstikke gezellig!
Niet alles gelezen, dus vergeef me als ik er naast zit, maar van een goede vriendin ben je niet zomaar af door haar van 'facebook af te donderen'.. Toch? Al betwijfel ik of het wel een echte vriendin is. Moest zij ook alles regelen, of heeft ze die taak op zich genomen zonder te overleggen?
Het gaat inderdaad een beetje van het ene uiterste in het andere: zó vraag je iemand nog om getuige voor je te zijn bij je huwelijk, en even later donder je haar van je facebook af (wat toch zoveel betekent als: ik wil geen contact meer met je, of maak ik dat zwaarder dan het is)? Beetje drastisch hoor.
nou als ze helemaal niks meer laat horen terwijl wij ook nog hebben gevraagd of ze met ons mee wil wat leuks doen en ze laat niks horen.en als ze al helemaal geen antwoord op geef als ze nog getuige wil zijn en wel leuk en aardig op andere reageer op facebook nou dan ontloop ze ons toch zelfs als we wat op facebook neer zetten krijgen we geen antwoord er op.
Dan maar geen vrijgezellenfeest hoor. Zelf betalen aan je eigen feestje slaat helemaal nergens op en dat je al weet wat je gaat doen is ook al raar. Nee van mij zou het niet meer hoeven.
Beetje raar allemaal, vooral dat je zelf moet betalen voor je vrijgezellenfeest...nog nooit gehoord. Heb je haar wel persoonlijk gesproken hierover of is alles via sms/whatsapp/facebook gegaan?!?