Toch zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden' started by LittleAngel22, Jul 8, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

Aug 28, 2011
    345
    6
    18
    Bedrijfsleider cafetaria/eethuis
    Waddinxveen
    Ik zit met een erg dubbel gevoel.. Ik heb sinds een week/1,5 week sterk het gevoel dat ik zwanger ben, ben er heilig van overtuigd. Vraag me niet waarom..

Nu zit het zo.. Ik slik sinds een maand de pil weer (door verdriet/frustratie door miskraam weer begonnen, inmiddels besloten weer te stoppen) Ik was begonnen op de 6e dag van mn cyclus, slikte niet op vaste tijdstippen en heb 2x diaree gehad.. Erg veilig was de pil dus niet (wat ik uiteraard niet zo heel erg vind :p )

Nu had ik afgelopen zondag de laatste pil geslikt, had donderdag een test gedaan omdat ik nog niet ongesteld was geworden maar die was negatief. Kreeg vrijdag middag wat bruine afscheiding en wat oud bloed, 's avonds ook een beetje. Zaterdag met afvegen een klein beetje roodbloed, nog wat bruin en zaterdagavond was ik weer schoon.. Telt dit als ongesteld zijn? Of zou ik heel misschien toch zwanger kunnen zijn maar heb ik te vroeg test en was dit de innesteling?

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik denk dat je lichaam even van slag is door het slordig slikken van de pil.Het zijn toch hormonen die je slikt!

Misschien was dit ook wel een soort van pilbloeding die je altijd krijgt in de stopweek van de pil.

Ook kunnen de hormonen van de pil helaas zorgen voor een zwanger gevoel.

Vertrouw je het niet? Dan over een paar dagen even weer testen.

Hoop dat je gauw weer zwanger bent en dit keer 9 maanden lang!

3. happymama

happymama Niet meer actief

Zou nog een keer testen , maar door die lichte bloeding denk ik niet dat je zwanger bent maatje weet maar nooit ! Maar als je toch zwanger wilt raken lekker stoppen met de pil en lekker klussen van dag 10 tm 15 om de dag dan komt t vastgoed !

Share This Page