zal ik testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Yasminn, 31 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Hallo allemaal,

Mijn lichaam maakt me gek.
    Ik ben zaterdag ongesteld geworden. Voordat ik de pil slikte werd ik altijd een week ongesteld. Met de pil 4 dagen.
    Ben al 2 maanden gestopt met de pil, vorige maand hebben we het wel onveilig gedaan. Maar dus ik dacht ben ongesteld het begon als bruin wat ik heel vaag vond heb dat nooit gehad maar daarna werd het rood. dus ik dacht ben ongi maar het wel anders geen krampen of iets en niet veel. maar nu zaterdagavond dus bruine bloeding, zondag beetje rood, maandag ook beetje. en vandaag niks meer.
    Dus ik ben maar 2 dagen ongi geweest dat heb ik nooit gehad.
    Kan het toch zijn dat ik zwanger ben, maar heb wel 2 dagen gebloed. Ben zo in de war Helpp

2. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Je kan een testje er tegen aan gooien voor je eigen gemoedsrust. ;)
    Maar ik denk eerder dat je cyclus / lichaam weer moet wennen, omdat je net pas met de pil bent gestopt. :)

3. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Ja, denk je...
    Maar 3 dagen is wel heel kort. 2 maanden wel normalen cylus gehad egt vaag dit. stomme pil

4. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Ik was ook altijd maar 3 dagen ongi hoor na stoppen met pil.. :)
    Je lichaam moet ontpillen he, en weer die regelmaat krijgen van de natuur om zo maar even te zeggen haha. :p
    Mja meid je kan altijd even een testje doen, heb je iig zekerheid. :)

5. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Ja, getest hij is dik negatief. Maar nu weet ik in elk geval dat ik echt niet zwanger ben. Hup naar de volgende ronde! hopen dat het dan raak is. Het is dus vrij normaal dat ik maar 3 dagen ongi word, volgende x weet ik dat dan ook gelijk. Hopen dat er geen volgende x komt maar toch.

6. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    getest hij is dik negatief! Ik weet nu in elke geval dat echt niet zwanger ben. anders zou ik de hele tijd gaan twijfelen.
    Hup naar de volgende ronde! hopen dat het dan raak is!
    Vrij normaal dus dat ik maar 3 dagen ongi word, weet ik dat ook weer. thanks xxx

7. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    hoop het ook voor je meid! :)
    succes!!

Deel Deze Pagina