Ik weet niet of ik mijn vraag op de juiste plek stel dus sorry als het verkeerd hier staat. Maar ik zit met het volgende. Dochter wordt binnenkort 1 jaar maar dit valt doordeweeks. Nu twijfel ik of ik het op de dag zelf zal vieren of in het weekend er voor of er naar. Opa's en oma's werken niet meer dus die kunnen er gewoon bij zijn. Ik wil het aan het einde van de dag vieren (rond vier uur). Wat zouden jullie doen????
ikzelf zou het op een zondag doen. Dan kan over het algemeen iedereen wel. En de dag zelf zou ik er toch een leuke dag van maken met het gezin. Ze is toch nog te jong om te beseffen dat de gasten komen terwijl ze niet echt jarig is.
Daarom wilde ik het gewoon op de dag zelf doen, ik hoef geen groot feest. Alleen familie. Maar zou jij het ervoor of er na doen?
ik zou het op zaterdag doen ma dat komt doordat mijn fam 2uur hier vandaan woont en de meeste mensen op maandag werken en dus op zondag optijd thuis willen zijn.
Als je familie gewoon op de dag zelf kan zou ik dat gewoon doen. Mijn familie woont ver weg dus ik heb het het weekend erna gevierd (ik vier principieel geen verjaardagen vóór de daadwerkelijke verjaardag )
Ik twijfel zelf heel erg op de dag zelf of de zaterdag erna. Familie woont hier in de buurt dus dat is geen probleem. Maar ik vind zaterdag persoonlijk altijd wel een fijne dag. Dan kan ik de dag erna een beetje bij komen (kind ook) en de boel weer aan kant brengen.
ha..ha.. nee doe ik ook liever niet.. dat voelt niet goed. Alsof je het lot tart. Stom maar zo voelt dat.
Ik zou het in het weekend houden, dan weet je zeker dat iedereeen kan! Door de weeks zijn er altijd mensen die niet komen, of moeten werken
Ik zou het in t weekend vieren! De verjaardag van mn zoontje zal ws ook zaterdags worden geviert. Hij is vrijdags jarig, dus kan schoonfamilie komen en zaterdags kunnen mijn ouders/overgroot opa&oma komen, anders wordt het een beetje te vol en te druk.
Dan zou ik het op de zaterdag erna doen. Kan je idd de volgende dag nog even rustig bijkomen met je gezin. Heel veel plezier!
Mijn zoontje is ook doordeweeks jarig, maar dan gaan we met z'n 3-en wat leuks doen. Het feestje doem we de zondag erna.