Wat zouden jullie doen...

Discussie in 'De lounge' gestart door 20BabyJ10, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Als het alleen zou zijn vanwege de zwangerschapsduur dan zou ik gaan. Ben zelf bij de derde zwangerschap nog met 36 weken naar Tsjechië op vakantie geweest.

2. 20BabyJ10

20BabyJ10 Bekend lid

19 jan 2012
    596
    0
    0
    Verzorgende IG, verzorgingshuis
    ergens in Brabant
    Sorry hoor maar een grote Bullmastiff van 60 kilo is niet zomaar even bij iemand onder te brengen voor een weekendje!! het is niet alleen zaterdag en zondag het is van vrijdag ochtend ( dus zou de hond donderdag avond al ergens heen moeten) tot maandag avond.. dan wordt hij laat opgehaald op dinsdag pas.

3. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ik zou gewoon gaan hoor! heb in dezelfde situatie gezeten (alleen dan 35 wkn zwanger)
    - hoogzwanger
    -bekkeninstabiliteit
    - schoonmoeder werd 50
    - had geen zin
    - vond het eng om ver van huis te gaan (was voor ons 2 en half uur)
    - en was ziekig
    - steeds vroegtijdige weeen

Mááááár ik ben gegaan en heb het super naar mn zin gehad! lekker gezwommen enzo!

Dus ik zou gewoon gaan hoor, even over je 'geen zin' heen zetten en gaan met die banaan!

4. 20BabyJ10

20BabyJ10 Bekend lid

19 jan 2012
    596
    0
    0
    ergens in Brabant
    Het gaat me echt niet om het "geen zin hebben"
    ik doe wel vaker dingen waar ik eerst geen zin in heb en achteraf het gezellig blijkt te zijn..

Ik vroeg me alleen af wat andere zouden doen bij de 36 weken zwangerschap omdat ik heel mijn zwangerschap al onzeker ben over van alles, dit ging puur om het weg gaan of niet, niet om het wel of geen zin hebben... dat is een bij zaak maar heb het er wel gewoon bij gezet..

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.231
    6.092
    113
    Als je onzeker bent of je wel of niet kan, zou ik het aan de verloskundige vragen tegen die tijd, die kan beter advies geven mbt tot je zwangerschap dan wij hier met zn allen denk ik

6. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.867
    5.139
    113
    Home

ik neem aan dat het weekendje al geruime tijd gepland staat?
    dan had je toch genoeg tijd om rekening te houden hiermee?
    vind het ook een beetje zoeken naar smoesjes om niet mee te hoeven.

7. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Wij zijn met 37weken heerlijk nog weggeweest.
    Papieren VK in de tas en gaan. Lekker genoten nog!

8. 20BabyJ10

20BabyJ10 Bekend lid

19 jan 2012
    596
    0
    0
    ergens in Brabant
    Normaal gesproken zou dat ruim van te voren gepland staan ja..
    maar omdat ze een last minute geboekt hebben weten we het dus pas vanaf zaterdag :)

9. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Je hebt nog meer als een maand de tijd om oppas te zoeken. Daarnaast ben je er vast niet vandaag pas achter gekomen dat je op vakantie ging dus je had al wat geregeld kunnen hebben toch?

Edit, lees dat je t sinds zaterdag weet.
    Bellen dus, oppas regelen en nog ff lekker eruit die laatste weken!

10. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.231
    6.092
    113
    Waar een wil is is een weg ;)

11. Gazy

Gazy Niet meer actief

Ik ben vier weken voor de uitgerekende datum op huwelijksreis (grinnik) geweest naar landal.
    bijna 3 uur rijden van ons huis. als je gaat bevallen kun je of nog naar huis of is ook daar wel een ziekenhuis dachten wij.

De bedden vond ik prima te beslapen. ook ik ahd geen fijne zwangerschap en ook bekkeninstabiliteit. Maar ik vond het heerlijk even weg.
    Ik denk dat je naar de rest die mee gaat wel moet zorgen dat je genoeg rust en tijd voor jezelf hebt.

12. Gazy

Gazy Niet meer actief

weetje.. als je een besluit neemt, kost het je veel minder energie.

13. xmelisx

xmelisx Bekend lid

28 jul 2011
    584
    0
    16
    NULL
    NULL
  14. 20BabyJ10

20BabyJ10 Bekend lid

19 jan 2012
    596
    0
    0
    ergens in Brabant

Serieus???
    Ik weet alleen dat het van landal is in veldhoven.. Ik ga gelijk whats appe of het inderdaad het vennebos is!
    Want dan zou het dus opgelost zijn dan kan de hond gewoon mee.. :D

15. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    maar binnen anderhalve maand kan je toch wel iets regelen voor de hond, of zie ik dat verkeerd, ik heb ook een hond die ik binnen een maand echt wel ergens onder kan brengen voor een weekendje (zelf nu 2 kangals van een vriend in huis)

ik vind idd ook als je er echt geen zin in heb, of je wilt je hond niet ergens heen brengen wat ik ook begrijp want je hond is je kind en die dump je idd niet zomaar ergens dan zou ik gewoon een dagje gaan, dan kan de hond wel mee en dan savonds weer naar huis ;)

16. xmelisx

xmelisx Bekend lid

28 jul 2011
    584
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja, ik heb even gezocht op landal veldhoven en kreeg meteen het vennebos (is ongeveer een kwartier van veldhoven af).
    Hoop dat dit hem is en dat je hond(je) (hihi) gezellig meekan!

17. 20BabyJ10

20BabyJ10 Bekend lid

19 jan 2012
    596
    0
    0
    ergens in Brabant
    Ik heb inderdaad genoeg tijd om voor de hond wat te regelen.. Ben er ook druk mee bezig..
    Normaal zouden we hem naar mijn ouders brengen, maar die zijn dus een thomas huis begonnen ( zelfstandig wooninitiatief voor gehandicapten ) en daar kunnen we hem nu dus niet meer brengen voor een weekend, die hebben zelf al 2 honden en dan wordt het gewoon te druk..
    De nicht van mijn vriend woont tegen over ons en die wilt wel "oppassen" maar dan zou het dus zijn dat de hond hele dagen alleen thuis zit en dat zij hem 3x per dag uit komt laten.. nee sorry daar heb ik geen hond voor genomen...
    Mijn broer zou eventueel het weekend wel bij ons in huis kunnen maar aangezien hij snachts werkt slaapt hij dus overdag en dan zit de hond dus nog hele dagen alleen..

ik heb echt al wel alle mogelijk heden bekeken hoor maar een grote hond van 60 kilo die ook nog eens druk en onhandig is breng je niet zomaar ergens onder..
    Ik ga hem ook niet naar een pension brengen, want het is inderdaad net ons kind voor ons en die dump je niet zomaar ergens wat je niet kent..

18. xmelisx

xmelisx Bekend lid

28 jul 2011
    584
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nog even verder gekeken en alle parken van landal in Brabant waar honden mee mogen is het maximum 2 per huisje, dus hij mag sowiezo mee!

Owja nog een tip: als je weet naar welk park jullie gaan, ga dan even op de site kijken van Landal. Altijd leuk om alvast te kijken welke faciliteiten er zijn en dan heb je er zeker meer zin in!
    Zijn echt hele leuke parken en als je de familie even zat ben, ga je gezellig met je vriend even een rondje over het park lopen, hele mooie omgeving daar!

19. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Op het vennebos mogen idd 2 honden mee. Dat mochten wij ook. En het ziekenhuis voor als er iets mocht gebeuren is super dichtbij. 10 minuten ongeveer.

Ga en geniet lekker van je weekendje! :)

20. 20BabyJ10

20BabyJ10 Bekend lid

19 jan 2012
    596
    0
    0
    ergens in Brabant
    Dank je wel!!! :D

Deel Deze Pagina