Wat zouden jullie doen...

Discussie in 'De lounge' gestart door 20BabyJ10, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xmelisx

xmelisx Bekend lid

28 jul 2011
    584
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jullie hond mag maar boffen met zulke baasjes! (het is trouwens ook een schatje hoor, zag de foto in het show je huisdier topic ;))

2. muis26

muis26 Fanatiek lid

lekker mee gaan, je bent zo thuis toch mocht er iets zijn... ik ben met 35 weken nog op vakantie naar portugal geweest :D

3. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    ik zou lekker gaan! juist rond die periode had ik heeel erg zin om er even tussen uit te gaan! En het is maar een uur rijden van huis...zodra je je niet goed voelt of denkt dat het toch gaat beginnen ben je zo weer thuis! (tenminste de meeste onder ons hebben niet het geluk dat ze binnen een uurtje bevallen zijn;)). gewoon lekker gaan! Wie weet is het heel gezellig...zo niet heb je een goed excuus en ga je weer:D

4. 20BabyJ10

20BabyJ10 Bekend lid

19 jan 2012
    596
    0
    0
    Verzorgende IG, verzorgingshuis
    ergens in Brabant

Hahaha ja zo een lief hondJE dump je niet zomaar he :p

5. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik zou ook gaan

6. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik had vorig jaar hetzelfde.
    Ook half september een weekend weg naar Landal en 13 oktober was ik uitgerekent ( alleen dat was onze derde;) ).
    Ook had ik weer vreselijke b.i en heb een rolstoel meegenomen.
    Ik zou gewoon lekker gaan, maar ik snap je wel hoor het is ook spannend allemaal omdat je gewoon niet weet wat je te wachten staat en wanneer de baby komt en hoe snel het gaat.
    Maar je zit nog 4 weken voor je datum en je bent in Nederland dus ik zou echt gaan.
    Gr MB2005.

7. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Gewoon gaan. Mochten de weeen toch beginnen dan heb je nog genoeg tijd om naar huis te komen. Op z'n minst een paar uur. Kans is klein dat kleine er binnen een uur na de 1e wee er is hoor

8. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    ik zou zeker wel gaan!
    wij zijn met 37 weken ook nog een week weg geweest in nederland zo'n 2uur van huis! heerlijk!!! nog even echt tijd voor elkaar en wat leuks!
    ik zou de familie leden waar je niet zo heel goed mee kan gewoon op de koop toenemen en het gezellig maken met je vriend, schoonmoeder en schoonvader! en als je je even ongemakkelijk voelt kun je je altijd terugtrekken!

9. 20BabyJ10

20BabyJ10 Bekend lid

19 jan 2012
    596
    0
    0
    Verzorgende IG, verzorgingshuis
    ergens in Brabant
    Nou het is opgelost...
    Na een chagerijnig gezicht van de moeder van stiefschoonmoeder mag de hond mee...
    Ze vind hem groot en het leek haar onhandig..
    Daarom had ze gezegd dat er maar 1 hond per huisje mee mocht..
    Ik heb haar duidelijk gemaakt dat het ONZE hond is en dat zij daar niet voor hoeft te zorgen dat wij dat zelf doen en zij er dus geen last van heeft en vroeg waarom ze het dus onhandig zou vinden en waarom ze uberhaupt liegt over het feit dat er 2 honden per huisje mee mogen ipv 1 .. Daar had ze dus geen antwoord op...:)

Nou we maken er maar het beste van het weekend :p

Deel Deze Pagina