De aangetekende brief sowieso ook naar het incassobureau sturen hoor. Die willen je dagvaarden namelijk.
en klantenservice van simpel is ook gewoon nog zo onbeschoft om gewoon de hoorn erop te gooien, heb ik ook meerdere keren gehad
ik ga zo een brief opstellen, en trouwens heb nooit een simkaart ontvangen maar ga dus zo een brief opstellen dat ik idd alle gegevens wil van het zogenaamde contract met me handtekening die er zogenaamd onder staat volgens hun
moet ik dan ook brief naar simpel sturen aangetekend??? of alleen incasso buro??? want die willen me idd dagvaarden
Ik zou hem aangetekend sturen naar het incassobureau die hebben namelijk alle gegevens gekregen van Simpel dus contracten gegevens ed. En evt een gewone brief naar Simpel zelf.
wat vinden jullie van deze brief???? word morgen aangetekend verstuurd naar incasso buro van simpel geachte World of Collctions hierbij wil ik me contract opvragen van simpel. en waarbij ik getekend heb en een kopie van me paspoort,want die moeten jullie hebben gehad doen de simkaart afgeleverd was. maar die heb ik dus nooit gehad en ik heb niks getekend voor simpel. doen ik een brief kreeg van simpel van een bestelling heb gelijk een brief gestuurd met annuleren. ik heb ook een paar keer een brief gestuurd naar simpel voor annuleren van de bestellingen die iedereen kan plaatsen die me gegevens hebben. maar ik heb tot heden niks van simpel terug gehad met een oplossing of antwoorden. ik heb ook een paar keer gebeld naar simpel maar elke keer zoveel wachtende voor u en zo loopt me rekening wel op . dus simpel bereiken is dus waardeloos. nu komen jullie met dagvaarding? infomeer eens simpel hoe het zit. ik betaal niks wat ik niet getekend heb en besteld heb. zou mooi zijn als je moet betalen wat je niet besteld hebt en getekend , kan iedereen bij elkaar aankloppen en dan laten betalen, makkelijk verdienen zo. maar schijnbaar is simpel daar makkelijk in om mensen te laten betalen en ook nog eens afspraken niet nakomen en onbereikbaar zijn voor de mensen. het gaat om referentie: 331821 ik hoop dat ik voldoende geinfomeerd heb . en ik hoop dat het nu duidelijk is voor jullie en simpel. ik hoop nu wel op een antwoord en oplossing ervoor. m.v.g angelique van der vlies
Betreft dossiernr: Datum: Geachte heer/ mevrouw, Hierbij vraag ik bij deze alle gegevens op die jullie van mij hebben tot inzage. Het betreft een contract voor een sim only abbonement voor XX belminuten ( even zelf invullen ) Met het telefoonnr XX ( zelf even invullen ) Ook wil ik alle papieren inzien waar mijn handtekening op staat. Ik verwacht deze binnen 2 weken na dagtekening brief te ontvangen voor ik tot betaling over ga. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groet, Naam+ achternaam Adres etc. Kort en bondig houden. Je bent hun geen tekst en uitleg schuldig hou dit tot aan de rechtszaak alle info die je een incasso geeft kunnen ze tegen jou gebruiken namelijk
Haal dan wel even je spellingsfouten eruit. Ik hoop dat het snel is opgelost! Wel een vaag bedrijf trouwens..
zo na een maand en eerst bedreigingen van incasso buro met dagvaarding krijg ik nu een mailtje van klantenservice van simpel dat me aanvragen voor een sim only geannuleerd zijn heb dat mailtje gelijk doorgestuurd naar incasso buro
Ik heb ooit bij simpel een abbo via internet afgesloten ,maar nooit een kopie van het e.a. hoeven opsturen hoor.......