Hoi, zijn er mensen die een leuk restaurant oid weten in de omgeving van Zwolle waar je met 2 peuters lekker kunt eten? groetjes MamsieM
Welkom bij SAMEN Zwolle Dit is in Zwolle, maar het concept is zo ontzettend leuk voor zowel kinderen als ouders!
Samen ben ik al eens geweest. Concept is inderdaad leuk maar wij (waren met 4 volwassenen) vonden het eten echt niet lekker helaas! Bedankt voor je tip!
Pannenkoekenrestaurant de Lichtmis, zit een grote speelhoek bij, zodat je zelf lekker kunt zitten en weet dat ze niet zomaar weg kunnen lopen. Zijn toen in Herman den Blijker geweest, Herrie in de keuken ofzo.
Dit is ook mijn ervaring! Je hebt ook Peterpan zit als je richting heino rijd aan de rechter kant, was vroeger een vreetschuur volgens mij, het is nu een pannenkoeken restaurant maar ze hebben ook andere dingen op de kaart. Ben er zelf nog niet geweest maar mijn schoonzus wel, die vond het geweldig en niet duur.
Oh dat is idd jammer. Ja ik ben er ooit wat wezen drinken, dus over het eten had ik nog geen ervaring
Ja ik vind het concept ook geweldig! Je hebt ik Zwolle volgens mij nergens anders iets waar je kan eten en je kind zich ook goed kan vermaken.
Wil je ergens eten waar je kind zich kan vermaken of een restaurant waar er "makkelijk" mee om wordt omgegaan?
Eigenlijk waar de kids zich kunnen vermaken maar ben er al achter dat dit er niet echt is. Andere optie's zijn welkom!
Hoe ver mag het vanaf Zwolle zijn? Op de Holterberg heb je Woody's. Daar hebben ze binnen en buiten speelmogelijkheden voor kinderen en de kaart is gericht op volwassenen en kinderen (dus niet alleen pannenkoeken). Achter het restaurant zit ook het Speelbos van Daantje Das en aan de voorkant zit volgens mij museumpje met dieren die op de Holterberg leven? Oftewel ongeacht het weer kun je je daar vast wel een tijdje vermaken
Woody's op de Holterberg is inderdaad super! De Griek in Zwolle op de Melkmarkt heeft ook een kinderspeelhoekje. Heel klein, met een tv waar ze disney dvds draaien. Mijn nichtjes en neefjes hebben zich er altijd prima vermaakt, we aten er twee keer per jaar.