Wat zouden jullie doen

Discussie in 'De lounge' gestart door Saja87, 20 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou dan ben ik eens benieuwd!

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

dat iemand zoiets durft te doen? die vriendin van jouw stiefbroer is gestoord, en ik vind het belachelijk dat hij naar haar luisterd.
    en ik vind het nog raarde dat dit via whatsapp moet? ik was naar degene toe gegaan !!
    sterkte meid

3. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    Als dit soort vermoedens serieus zijn, doe je dit niet via whatsapp.
    Dus lijkt er idd op dat je stiefbroer hier toe aangezet is!
    Als jij ze verder eigenlijk zelden spreekt zou k me er persoonlijk buiten houden, puur om het feit dat ik denk dat je het dan alleen maar erger maakt. Als je wat beter contact met je stiefbroer had gehad zou ik er wel wat mee doen.
    Ik ben bang dat je niets anders kan als je moeder en stiefvader dit zelf laten op te lossen en ze te steunen en naar hun toe uitspreken dat jij ze wel volledig vertrouwt en blij bent dat ze er zijn.

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja ik bemoei me er ook niet mee hoor.
    Sowieso omdat ik al geen contact met ze heb.

En ik heb mn moeder en stiefvader idd laten weten dat ik ze wel vertrouw en S.andro heel blij is met zijn opa en oma:)

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Zoals meerderen al zeggen, zoiets bespreek je dan niet via de whatsapp. Daardoor word het voor mij enorm ongeloofwaardig!

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ook dat.

Maar als ik vermoed dat iemand die op S.andro past hem mishandeld/verwaarloosd oid dan gaat hij daar niet meer naar toe.
    En hun willen nog wel dat mn ouders oppassen:(

Vind het alleen sneu want ik weet nu al dat dit verteld gaat worden aan de moeder van mn stiefbroer en dat mens gaat zich er wel mee bemoeien:(

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Inderdaad dan laat je opa en oma ook niet meer op je kleinkind passen. Ik zou als ik je ouders was ook niet meer oppassen!

8. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik weet niet of ik er misschien overheen lees, maar het gaat hier dus enkel om rode billen na een dag oppassen? Stel dat dat inderdaad zo is.... Is dat niet een beetje overtrokken om dat mishandeling te noemen?
    Het is heel vervelend, maar ik zou het eerder wijten aan een luier die te lang heeft zitten broeien...

Nogmaals... Misschien lees ik het verkeerd, maar het is nogal wat om te roepen tegen je ouders! Heftige situatie zeg!

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nou volgens hun is dit dus elke keer als hij bij mn ouders is geweest. En dus alleen als hij daar geweest is. Zijn billen zijn rood kapot en open ( erg sneu voor het kleintje laat dat duidelijk zijn! )
    Maar mn moeder past al dik 9 mnd op! Dat houdt dus in dat hij al 9 mnd met een rode/kapotte kont loopt?!

( als mijn zoontje er 1 dag is dan ben ik al bijna een half pak luiers kwijt ) Mn moeder doet letterlijk na 1,5 uur een schone luier om en bij S.andro sudo creme.

Mn schoonzus had al een keer gezegd dat hij luieruitslag had dus toen vroeg mn moeder moet ik er sudecreme op doen?
    Toen zei ze nee alleen talkpoeder. En volgens mn moeder heeft ze dit gewoon bij elke luier verschoning gedaan.

Stiefbroer zei toen nou ik zie geen talkpoeder zitten.

( ik heb het ooit gedaan bij S.andro en idd als je het er op doet en hij plast en je verschoont hem dan zie je ook geen talkpoeder meer zitten;) zelfs sudocreme zie je niet meer zitten na een flinke plas )

Weetje vind het gewoon zo zielig voor dr.. Hoorde gewoon dr twijfel in dr stem toen zei vroeg of ze het wel goed deed allemaal:(

10. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Fijn dat je in iedergeval niet hoeft te twijfelen aan je moeder. En ontzettend gemeen dat je stiefbroer op deze manier bezig is. Je moeder die al 9 maanden oppast en dan ineens zo, vind het echt respectloos.
    Ook erg sneu voor het kleintje, die nu zijn opa en oma moet missen. Jammer dat je stiefbroer daar niet aan denkt.

Over talkpoeder, dat kan ook zorgen voor kapotte billetjes. Als je er erg veel van gebruikt kan het gaan klonteren in de luier waardoor het de billetjes kapot maakt. Het werkt min of meer als schuurpapier. Zeker als het in combi met zalf gebruikt word.
    Dus misschien is het juist omdat je moeder vaak verschoont dat de billetjes stuk gaan.

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Dat laatste zei mn moeder ook al tegen schoonzus maar zei beweert van niet en er mocht geen bepanthen of sudocreme gebruikt worden. Alleen talkpoeder. Nja mn moeder is al een tijd uit de luiers dus die daht als hun dat zelf ook elke keer doen en ik niks anders mag gebruiken dan zal dat wel goed zijn.

12. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    Sorry dat ik het zeg, maar wat een oerdomme mensen zeg die stiefbroer en schoonzus van jou!!
    Rode/kapotte billen door mishandeling??? Wat denken ze dan dat je ouders doen? Als het kindje vervelend is de nagels in de blote billen zetten?? pfft moet toch niet gekker worden?!

Er zielig voor je moeder en stiefvader, dat hun zoon/schoondochter hun zo te kakken zet!!
    Maar gelukkig hebben ze jullie nog (niet dat, dat het goed maakt, maar zal de boel allicht wat verzachten!)

Deel Deze Pagina