Wat zouden jullie doen

Discussie in 'De lounge' gestart door lovelymom, 17 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Goed dat je gaat. Zou ook niet weten waarom je dit niet zou vertellen aan haar. Je kan beter vertellen dat het kan dat ze haar ook nakijken en ze daarom haar baan verliest. Kan ze ondertussen omzichtig heen kijken naar een andere baan.

Moet zeggen dat ik het raar vind dat ze eerst aangenomen wordt en daarna ontslagen doordat ze niet goed gekeken hebben of ze wel de juiste papieren heeft. Erg slordig van ze zeg! Maar goed hier kan jij dus niks aan doen. Alleen vertellen wat je overkomen is. Zou ik fijn vinden als ik gewaarschuwd wordt als het om mij zou gaan.

Succes!

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Top dat je het haar vertelt, hoop dat ze positief op je reageert!

3. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Zou gewoon melden hoe het bij mij gegaan is. en dan mag ze zelf der conclusies trekken over dat van haar. jij wist ook niet dat je het miste. (dat er dan bijzeggende.. van goh.. dacht toch echt dat ik het had!)

4. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    nou heb het vertelt ! en ze had haar diploma erbij gepakt ! gelukkig heeft ze de goede opleiding
    en is mijn opleiding gewoon verouderd !
    5 jaar geleden had je nog de opleiding alleen helpende welzijn en helpende zorg
    en die hebben ze samen gevoegd en aangevuld en die complete opleiding heeft zij gewoon gehaald in 10 weken
    dus er viel al een pak van me hart
    voor de rest was ze heel blij dat ik ondanks dat ze wel de goede papieren heeft het even kwam vertellen
    kon gister avond dus met een gerust hart slapen :p

5. Bri

Bri Niet meer actief

Ik zou het haar wel vertellen.

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ooh hartstikke fijn om te horen TS!

7. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Waarom zou je het niet vertellen? Ik zou het gewoon zeggen en dan kan zij alsnog kijken wat ze gaat doen.

8. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Fijn dat het zo is opgelost!!

9. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    maar lov je kunt je schoonzusje toch gewoon zeggen dat er extra controlles gedaan worden naar aanleiding van je verhaal hier zo kun je het ook aan je schoonzus uitleggen, jij doet verder toch niets verkeerds en als ze niet nagecheckt word haar geluk zo wel heb je haar in elk geval voorbereid ;)

10. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    tis al opgelost maar thanks :p

11. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298