Goed dat je gaat. Zou ook niet weten waarom je dit niet zou vertellen aan haar. Je kan beter vertellen dat het kan dat ze haar ook nakijken en ze daarom haar baan verliest. Kan ze ondertussen omzichtig heen kijken naar een andere baan. Moet zeggen dat ik het raar vind dat ze eerst aangenomen wordt en daarna ontslagen doordat ze niet goed gekeken hebben of ze wel de juiste papieren heeft. Erg slordig van ze zeg! Maar goed hier kan jij dus niks aan doen. Alleen vertellen wat je overkomen is. Zou ik fijn vinden als ik gewaarschuwd wordt als het om mij zou gaan. Succes!
Zou gewoon melden hoe het bij mij gegaan is. en dan mag ze zelf der conclusies trekken over dat van haar. jij wist ook niet dat je het miste. (dat er dan bijzeggende.. van goh.. dacht toch echt dat ik het had!)
nou heb het vertelt ! en ze had haar diploma erbij gepakt ! gelukkig heeft ze de goede opleiding en is mijn opleiding gewoon verouderd ! 5 jaar geleden had je nog de opleiding alleen helpende welzijn en helpende zorg en die hebben ze samen gevoegd en aangevuld en die complete opleiding heeft zij gewoon gehaald in 10 weken dus er viel al een pak van me hart voor de rest was ze heel blij dat ik ondanks dat ze wel de goede papieren heeft het even kwam vertellen kon gister avond dus met een gerust hart slapen
Waarom zou je het niet vertellen? Ik zou het gewoon zeggen en dan kan zij alsnog kijken wat ze gaat doen.
maar lov je kunt je schoonzusje toch gewoon zeggen dat er extra controlles gedaan worden naar aanleiding van je verhaal hier zo kun je het ook aan je schoonzus uitleggen, jij doet verder toch niets verkeerds en als ze niet nagecheckt word haar geluk zo wel heb je haar in elk geval voorbereid