De titel zegt het al ik dacht bewaar de melk in de koelkast omdat ik moet werken maar zit nu ziek thuis dus heb het niet nodig. Iemand een idee wat ik ermee kan doen weg gooien is zo zonde.
Als ik melk over heb wat ik ontdooit heb dan geef ik dat met de fles en kolf ik zodat ik de verse melk in kan vriezen. Beterschap!!!
Hoe oud is je kindje? Anders kun je kindje er ook pannekoeken mee bakken voor je kindje. Hier ook al eens gehad heb toen pannekoeken gebakken voor mijn kinderen
Het is nog niet in de vriezer geweest vriezer is aardig vol. Mijn zoontje slaapt van 19 u tor de volgende ochtend dus kolf dan een kant en hij drinkt de andere kant. dan komt er 200 cc. je moet het tochbinnen 24 u invriezen? Kindje is 3 en halve maand dus mag nog geen pannenkoeken
Je moet het binnen de vijf dagen invriezen als jouw koelkast op vijf graden staat. Ik vries het meestal binnen de vier dagen in. Dus hop gooi het nog maar snel in de vriezer!
Invriezen binnen 24 uur, opdrinken binnen 5 dagen. Uhm tja geven en zelf kolven, ouder kindje geven, pannenkoeken voor jezelf en je man mee bakken..
Ow dat had ik dan verkeerd begrepen. Dju, gelukig nog niet zoveel ingevroren. Is dat dan sowieso slechte melk als je die langer dan 24 uur hebt bewaard, of gaat het dan eerder om het verloren gaan van de voedingsstoffen?
ik vond dit terug http://www.zwangerschapspagina.nl/stel-vraag-de-lactatiekundige/399272-borstvoeding-invriezen.html het gaat dus vooral om het verloren gaan van voedingsmiddelen. Als je het tot vijf dagen in de koelkast kan bewaard worden tot het slecht is lijkt het me straf dat je het na 24 uur niet meer mag invriezen. Maar hoe sneller, hoe beter dus.
Ik heb 1 keer à 48 uur ingevroren. Baby had wel diarree na et flesje. Weet níet of het toeval was? Nu vries ik gelijk in.
Het is geen vergif je kunt het nog prima geven dan. Alleen zonde van de stofjes die wel blijven als je meteen invriest. Geen (grote) ramp dus