144 bellen (Dierenpolitie). Deze hebben soms meer mogelijkheden, ook inverband met de geluidsoverlast welke veroorzaakt wordt. Succes!
Waarschijnlijk mosterd: maar bellen! Woningbouw en dierenbescherming inschakelen! Wij hadden ooit ook zo'n buurvrouw en die hadden uiteindelijk 14 honden, tig katten en vogels in n klein appartement. Stinken, ongelooflijk en zó zielig voor die beestjes :x
Nee dit is niet waar... Er gaat meestal altijd een inspecteur van de dierenbescherming langs... Kan hij het niet eens worden met de eigenaren of is de situatie echt heeel erg dan schakelt hij de (dieren) politie in die de zaak overnemen..
Dierenpolitie bellen!!! Die dieren hebben zsm hulp nodig en de vrouw ook, maar meestal schakeld de (dieren) politie dan maatschappelijk werk in ( tenminste dat gebeurd in animal cops wel ) Dus bellen
Als nu woningbouw politie en dierenbescherming niks doen, bel dan de ggd!! Geef aan dat er een aantal dieren zitten, dat het huis zwaar vervuild en stinkt is en dat je bang bent voor brandgevaar en ziektes. Die staan dan als het goed is zo voor de deur!
Ik zou de dierenpolitie bellen, doen die niets, de gewone politie en inderdaad de ggd is ook een goede! Voor elk dier moet er volgens mij 1 kamer beschikbaar zijn! 76m2 heeft waarschijnlijk geen 5 aparte ruimtes Ik zou alle instanties afgaan, eventueel je schoonouders ook vragen te bellen en kijken of je meer buren met je mee krijgt! Mocht het dan niet lukken heb jij er in ieder geval alles aan gedaan!