Zo dat is wel een heel duidelijk antwoord Als jullie zelf in deze situatie zouden zitten, zouden jullie het dus gewoon doen? Toch blijf ik ergens twijfelen en is vriendlief er ook nog wel erg twijfelachtig over... Moet er echt een nachtje over slapen. Ben wel blij te horen dat het niet zo gek is, als dat wij dachten
Ik zou het ook doen! Het is een achterneefje wat je weinig ziet, als het een kindje van je broer/zus was zou ik het niet doen. Je krijgt spijt als je het niet doet.
Gewoon doen! Voor jullie is het de naam. Met namen is er altijd wel iets. Stel dat je nu een andere naam kiest dan is de kans weer groot dat een kindje bij jullie in de straat zo heet ofzo. En die nicht zie je 1x per jaar? Daar zou ik het niet om laten. Bovendien begrijp ik dat dat achterneefje al een paar jaar oud is? Lijkt me haast niet dat er grote verwarring kan onstaan in de familie. Gewoon doen hoor, echt! Je had die naam toch al langer in je hoofd.
Zou het ook gewoon doen, als het voor jullie dé naam is. Een achterneefje vind ik behoorlijk 'ver weg'. En jullie schrijfwijze is ook nog eens anders. Zou hier zelf ook geen problemen mee hebben als ik in de schoenen van die nicht stond. Meer denken: Leuk dat ze het ook een mooie naam vinden.
Mijn angst is gewoon het eventuele geklets in de familie.... 'Hebben ze dezelfde naam als de van ..... , raar gedoe' Het kereltje van zijn nicht is nu een jaar of 4 geloof ik...