Wat zouden jullie doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door elsie22, 24 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Ik denk dat je gelijk hebt hoor!

Ik wil het graag goed doen voor mijn zoontje en niet dat de band met zijn vader verstoord word. Dat ik alleen voor mijn zoontje kan zorgen weet ik wel want dat heb ik eigenlijk altijd gedaan.

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Wanneer ik merk dat ik niet meer normaal kan functioneren en 'een sombere stemming' hou gedurende een langere periode dan zou ik het wel overwegen ja.

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Echt somber ben ik niet maar ik merk gewoon dat ik er graag over wil praten en niet alles kan delen met bijv. Mijn ouders

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Ik hoop dat ik door te praten met een psycholoog leer met de situatie om te gaan en zelfvertrouwen weer krijg.

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dat zou ik dan ook noemen bij je intake, deze 'doelen'. Dan kan de psycholoog daar ook gericht op sturen in de gesprekken en zuk je er het meeste aan hebben :)

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Dat ga ik ook zeker doen, komt vast wel goed maar dat kost tijd, intussen doe ik mij best dat het contact tussen sam en zijn vader goed blijft gaan, en ga ik weer werken.

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Morgen is het zover!

Ben benieuwd hoe het zal gaan.

8. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Succes morgen meid, komt vast allemaal goed en er over blijven praten inderdaad!

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
  10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Deel Deze Pagina