Ondanks alle waarschuwingen blijft de moeder haar dochter Jessica dagelijks 10.000 calorieen te eten geven. Inmiddels weegt de zevenjarige 222 kg en is daarmee het dikste kind ter wereld. Dagelijks krijgt ze 5 liter cola, 15 hamburgers met frites en meerdere kilo's chocolade. Volgens de doktoren zal ze geen acht jaar worden als er niet snel iets gebeurt. Bron: www.valtaf.nl Ik zou die moeder wel iets aan kunnen doen
word al misselijk als ik het alleen al lees! :-& .......dan ben je echt niet helemaal mesjogge als je dat aan je kind voert!
Belachelijk. Ik vind dat kinderbescherming ook bij deze vorm van mishandeling in zou moeten grijpen...
Ik heb even naar het filmpje gekeken, maar ik meen serieus dat ik dit echt kindermishandeling vind... Wat een idioot zeg, van mij mogen ze ingrijpen bij zoiets.
Ik las ook dat ze inmiddels afgevallen is.... Dat er niet veel eerder in gegrepen is! Maar wel lekker filmpjes schieten. Die moeder is totaal geschift... Als ze als baby fles na fles na fles wil omdat ze zo "hongerig" is zoals ze zegt dan ga je toch naar de dokter?
Volgens mij is hier pas geleden ook een topic over geweest. Ik dacht dat ze anderhalf jaar in het ziekenhuis heeft gelegen en nu een heel stuk lichter is. Ik zal eens kijken of ik m kan vinden. Liefs, Duveldraakje
Gevonden http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=37209&postdays=0&postorder=asc&start=0 Liefs, Duveldraakje
heb helaas nog niet kunnen terug vinden hoe ze er nu uit ziet. ze zou 136 kilo kwijt zijn geraakt in 1,5 jaar tijd. ga nog ff zoeken
Ik kon het filmpje niet bekijken, heb een andere link gevonden voor als nog meer mensen het filmpje niet kunnen bekijken: Filmpje Walgelijk Die moeder lijkt me niet al te intelligent, volgens mij snapt ze werkelijk niet waar ze mee bezig is. Maar mooi dat ze er nu mee bezig zijn dat meisje te helpen.