Zoals ik al heb verteld heb ik ben ik 18 maar voor het laast ongesteld geworden, op 13 april na dan toen verloor ik een beetje bloed 's morgen. En nu dus nog steeds niet ongesteld geworden. Vorige week donderdag getest maar dit was negatief. Maar nu een week later heb ik ineens erg pijnlijke borsten en me tepels zijn heel erg opgezet steeds en heel gevoelig. Zou ik nu toch voor de zekerheid moeten testen. Maar als het vorige week negatief was, zou het dan nu positief kunnen zijn? Pff weet het even niet meer?
Ik zou nu weer een test doen! Dan weet je het zeker!want het kan zijn dat de test het pas later aan geeft... succes! xxx San
Ik heb 3 testen via internet besteld, maar dan ga ik morgenochtend maar testen..Geeft me nu weer een beetje hoop. Maar als die morgen negatief is, zo'n teleurstelling
ik heb ook eerst 2 negatieve testen gehad,1 gekocht bij de winkel en 1 bij de huisarts en 2 weken later gaf de 3e test aan dat ik zwanger was,en nu heb ik hetzelfde weer,weet alleen niet of ik echt zwanger ben maar weer 2 negatieve testen dus ik ga volgende week eens weer proberen,jij nog succes morgen hopen dat het een keer positief mag zijn
Ik heb (de vorige keer) vrij snel getest, was negatief. Op aanraden van een vriendin die arts is, heb ik het een paar dagen later met ochtendurine geprobeerd, ondanks dat het volgens de verpakking niet uitmaakt. En toen was het positief!