ik moet even mijn verhaal kwijt

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mvj, 31 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden ik ben vandaag voor de 2e keer naar de gyn geweest .
    Vorige keer hebben ze bij mij boed geprikt voor chlamidia ( doen ze altijd ) en we hebben toen de zaadjes van hubbie ingeleverd.
    Vandaag kregen we dus de uitslag ....spannend en ik had ook nog nachtdienst dus het ging dubbel op .
    Nou ten eerste zijn er geen sporen van chlamidia gevonden en de zaadjes van hubbie waren supergoed !
    Heel erg blij waren we maar je vragt je dan toch af wat er dan aan de hand is ....
    De gyn heeft nog een inwendige echo gedaan om een ei te traceren , maar er was helaas niks te bekennen echt helemaal niks :cry: en dat op dag 34 van je cyclus ....
    de gyn gaf ook aan dat het nog minstens 30 dagen kan gaan duren voordat de :evil: :evil: komen .
    Dat viel dus wel tegen.
    Nou moet ik de eerst volgende keer dat ik ongi ben op de 3e dag bloed laten prikken en als de uitslag dan binnen is volgt er een nieuwe afspraak en gaat de gyn medicatie voorschrijven om een eisprong op te wekken .

Het gaat dus waarschijnlijk helemaal goed komen .....

Ik moest even mijn verhaal kwijt mijn hubbie is dol blij dat zijn zaadjes goed zijn maar ondertussen voel ik me ontzettend rot dat er geen ei te traceren is .

L.sybje

2. annette110

annette110 Actief lid

5 mei 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    Mag ik vragen waarom je bij de gyn. loopt? hoelang ben je al bezig dan, want je bent nu 23 jaar toch?

;) annette

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ annette
    Ik loop bij de gyn omdat ik een onregelmatige cyclus heb .
    Ik sla iedere keer een maand over dus mijn cyclus is altijd langer dan 31 dagen .

gr,sybje

4. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

31 mei 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    He Sybje...

Zat net te lezen dat jij bij de gyn. loopt n.a.v. je onregelmatige cyclus. Mijn vraag is nu...na hoeveel tijd ben je bij de gyn. terecht gekomen? Ben je doorgestuurd via de huisarts? En wat waren je klachten?

Liefs Gea

5. annette110

annette110 Actief lid

5 mei 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    En je hoeveelste ronde is dit? hoe lang ben je dus al bezig?

Lang zeker, anders verwijzen ze je niet door lijkt me.

6. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

31 mei 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    He Sybje...

Zat net te lezen dat jij bij de gyn. loopt n.a.v. je onregelmatige cyclus. Mijn vraag is nu...na hoeveel tijd ben je bij de gyn. terecht gekomen? Ben je doorgestuurd via de huisarts? En wat waren je klachten?

Liefs Gea

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ gaaatje
    Ik ben na een half jaar naar de ha gestapt omdat mijn cyclus onregelmatig was (altijd langer dan minstens 31 dagen en dus altijd om de maand ongi en niet iedere maand)
    De ha vond dat je met een onregelmatige cyclus niet rekening met een evt eitje kan houden daarom heeft ze me door gestuurd naar de gyn .
    Volgens de gyn zou het door mijn overgewicht komen, maar ik ben inmiddels bijna 10 kg afgevallen en hij was dan ook ontzettend trots op me en zei dat het zo de goede kant op ging en hij de volgende cyclus gaat proberen om een eisprong op te wekken .

L.sybje

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @annette
    We waren een half jaar bezig toen ze ons door stuurden .

9. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hey Sybje,

Ja een beetje dubbel op inderdaad. Blij en opgelucht om het zaad van je vriend maar minder leuk is jouw eisprong. Maar volgens mij gaat het allemaal goed komen!

Groetjes Vanilia

10. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

31 mei 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    @ Sybje...

Hoe bedoel je dat met dat de huisarts zei dat je bij een onregelmatige cyclus geen rekening kan houden met een eventueel eitje? Dat begreep ik niet helemaal. Ik hoop dat je het nog even toe wil lichten...

Liefs Gea

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej sybje...

Helaas weet ik maar al te goed hoe je je voelt...(alleen had ik zelf helemaal geen menstr)

Wil je veel succes wensen en misschien zien we je binnenkort wel bij het clomid-topic ;)

@annette110
    want je bent nu 23 jaar toch?

Ik snap alleen deze niet zo....

12. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

31 mei 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    @ Sybje...

Er schiet me nog iets te binnen... Je gaf aan dat de gyn. zei dat het waarschijnlijk met je overgewicht te maken had. Mag ik weten wat je gewicht was en wat je gewicht nu is? En je lengte natuurlijk...

Als je het niet kwijt wil dan begrijp ik dat hoor.

Nogmaals liefs Gea

13. wendyp

wendyp Niet meer actief

Sorry als ik even voor mn beurt mag praten ;)

Bij een onregelmatige cyclus kún je een eitje krijgen. maar het kan ook heel goed zijn, dat je geen eitje hebt gehad. Ik zal proberen uit te leggen.
    Bij bv pco, groeien er wel follikels, maar ze worden niet groot genoeg om te springen. Al die eitjes blijven in je eierstok zitten, maar stoten allemaal nog hormonen af. Door die hormonen kan het zijn, dat je baarmoederslijmvlies alsnog opbouwt en dus weer afbouwt(menstr.)
    Ik geloof dat het daarmee te maken had...(correct me if I'm wrong ;))

14. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

31 mei 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    @ wendyp

Maakt mij niet uit hoor dat je voor je beurt praat, want alle reacties zijn welkom. En wat je me nu vertelde is helemaal nieuw voor mij. Ik weet er nog lang niet zoveel van als jullie. Op wat voor manier wordt dat van die wel of geen eitjes getest? Weet je dat ook?

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ wendyp ik sluit me volledig bij je uitleg aan ;)

L.sybje

16. wendyp

wendyp Niet meer actief

Hoe bedoel je? op wat voor manier wordt dat van die wel of geen eitjes getest? Je bedoelt of er wel of geen eitjes zijn... je zou bv kunnen tempen iedere ochtend, dan heb je vanzelf een verhoging en dan weet je dat je ei gesprongen is of je zou bv ovulatietesten kunnen gebruiken, daar kun je je ei ook mee opsporen...

(bij mij zijn ze erachter gekomen door een echo)

Deel Deze Pagina