cyclus analyse

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door missiej, 6 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    hoi meiden,

afgelopen maand heb ik een cyclus analyse gekregen op 21 mei waren er 3 follikels te zien van 14, 16 en 18+ mm .. 2 dagen later op 23 mei mei was de grote niet meer te zien en volgens gyn gesprongen. maar nu komt het probleem een paar dagen later kreeg ik wat slijm verlies en zeurderige onderbuik.. inmiddels ben ik 14/15 dpo volgens de gyn maar niet ongie.. normalite werd ik 11dpo ongie als ik mijn ei vond dmv ovu testen.. helaas deze ronde niet gebruikt omdat ik dacht niets is betrouwbaarder dan een echo... maar zou het kunnen dat ik 22/23 mei niet mijn ei heb gehad maar een paar dagen later? ik durf geen test te doen omdat we inmiddels al ruim 26 maand bezig zijn en ik het laatste 1,5jr al niet meer zwanger ben geweest na de 3mk's in ons eerste half jaar... dus uit zelfbescherming hou ik mij nu voor dat de cyclus analyse niet klopt en mijn ei later is geweest en k dus nog voor nod zit... daarbij voel ik mij ook niet zwanger... wie heeft er nog meer een cyclus analyse gehad en wat is jullie ervaring??

liefs...

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Het kan zijn dat je luteale fase deze keer langer is. Een luteale fase kan tussen de 10 en 18 dagen zijn. En anders zou ik toch eens een test doen.

3. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik weet dat een lf langer kan zijn... maar vind het zo raar en toevallig dat die nu mss ineens langer is... voor mijn dochter had ik altijd cyclus van 28dg en ei op cd 16... na de laatste mk was mijn cyclus een zooitje en sinds goed half jaar weer beetje duidelijkheid dmv ovu testen... en dus 10 a 11dpo na ei ongie.. vandaar dat ik benieuwd was of er mss ervaring is van iemand waarbij de cyclus analyse niet klopte.. maar indien ongie deze week er niet is idd volgende week maar eens testje wagen :) bedankt voor je reactie :)

4. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    vanmorgen toch maar een testje gedaan en deze was omo wit... dit was de k2v5... ik begin inmiddels steeds minder vertrouwen te krijgen en steeds meer te denken dat mijn ei later is geweest... dus geen idee wat ze toen int zhuis hebben gezien... maar volgens mij is het geen ei geweest.....

Deel Deze Pagina