Hoi Allemaal, Mijn man heeft een broer wonen hier ongeveer anderhalf uur vandaan. We gaan niet zo heel vaak op visite maar twee weken geleden en binnenkort gaan we weer. Meestal rijden wij met mijn schoonouders om zo benzine te besparen. Mijn schoonouders wonen ongeveer + - 25 minuuten bij ons vandaan. Het zijn hele aardige en leuke mensen, ik zie ze echt als mijn ouders Maar ik trek het gewoon niet meer om anderhalfuur in de auto te zitten op de heen weg met allemaal cadeautjes en tassen op de achterbank in de auto, geen ruimte meer om comfortabel te zitten, op verjaardags visite te gaan en zelf niet kunnen bepalen wanneer je naar huis kan en dan nog op de terug weg anderhalf uur en niet kunnen slapen omdat mn schoonouders lopen te tetteren en zingen de hele weg. De vorige keer was ik gewoon gesloopt! Dit doe ik niet meer. Ik wil gewoon met onze eigen auto gaan de volgende keer en als dat niet gebeurt ga ik zelf niet mee. Of ben ik gewoon een zeur? Heb erg last van moeheid, schijnt ook bij de zwangerschap te horen. Kan natuurlijk wel oordopjes in doen, maar dat ge tetter hoor je er gewoon door heen en van alle tassen op de achterbank ben ik dan ook. niet af. Wat zouden jullie doen???
Hihi Ik zie het al helemaal voor me.. Weten je schoonouders dat je zwanger bent? Wellicht dat dat ervoor zorgt dat ze meer begrip voor je hebben en best snappen dat jullie zelf/alleen rijden. Anders zou ik toch nog even proberen en volhouden.
Ja, ze weten t wel. Had t ze meteen al verteld. Maar als ik dan zeg dat ik moe ben dan snappen ze niet dat ze even moeten op houden met beppen en zingen
Nee, meerdere keren haha 2 weken geleden zijn we geweest, volgende maand gaan we weer en daarna ook nog wel een aantal keer.
oplossing is simpel denk ik. Gewoon met je eigen auto gaan, dan kost het maar wat meer benzine. Zeggen dat je graag zelf de controle wilt hebben over wanneer je naar huis wilt, ivm met vermoeidheid en andere zaken.
ik snap jou wel. Wij rijden zo nu en dan ook wel eens met andere ergens mee naartoe, maar het geeft mij ook een zeer benauwend gevoel. Het gevoel dat je je vrijheid kwijt bent is echt verschrikkelijk. Dus voor die paar tientjes extra benzine zou ik het wel overhebben, maar goed dat zegt niks over jou. Maar in jou geval zou ik lekker met je eigen auto gaan, kan je lekker slapen als je moe bent
Fijn dat jullie er ook zo over denken. weet nog toen ik mee ging op vakantie 10 uur lang rijden dat ik vroeg of ze niet zo luid wilde zingen dat mn schoonvader wel een beetje kwaad werd Dus vandaar dat ik t nu niet meer durf te vragen en liever met onze eigen auto ga.
Ik zou zelf rijden! Lekker in die 1,5u me eigen muziek op en in jou geval kun je tenminste ff gaan slapen. Die vrijheid heb je ook wel nodig wanneer jullie straks een gezinnetje van 3 zijn!