hoi hoi , pfff het is men dagje niet , ik sukkel al een tijdje met pijnlijke klachten aan mijn schouder. nu moest ik afgelopen week een mri laten maken en vandaag kreeg ik de resultaten ... dat zag er dus niet zo goed uit ... krijg nu zo snel mogelijk een afspraak bij de orthopedist en die moeten dan gaan beslissen of er een operatie moet gedaan worden of niet . wat als ik nu zwanger ben?? ik weet het niet goed... we wilden er nu zo graag aan beginnen en nu dit... . mja als het dus deze maand niet raak is zullen we maar even onze kinderwens opzij schuiven en eerst in behandeling gaan met mijn schouder en daarna de draad terug opnemen zeker? ik weet het ook niet maar stel dat het nu toch wel raak is ( wat ik niet denk maar het kan wel) gaan ze mij dan kunnen opereren??? of stel dat ze niet opereren maar er nog enkele cortisonespuiten gaan in geven dat zal ook nieet gezond zijn voor een zwangerschap ? ... pfff zoveel vragen sorry voor de onduidelijke uitleg , maar ben het even zo beu , zit al even thuis van het werk en ik wil zo graag terug gaan en ...
Opereren en medicatie zullen ze niet doen in je zwangerschap. Ik zou nu tot de operatie daarom extra voorzichtig doen.
ja dat dacht ik dus ook dan nu maar even voorzichtig zijn en 'hopen' dat het nog niet raak is anders moet ik nog langer met die pijn blijven rondlopen
Je mag niet geopereerd worden als je zwanger bent. Bij een zwangerschap gaat een operatie dus niet door. Als je niet zwanger bent, zul je het zwanger worden op een laag pitje moeten zetten tot na de operatie en behandelingen. Je zult zelf de keus moeten maken of je geopereerd wilt worden of niet (als je die keus hebt).