Kralen, welke leeftijd?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Lady7, 24 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady7

Lady7 Niet meer actief

Ik heb hier acrylkralen (plastic) en houten kralen liggen, in een boel felle kleurtjes. Ook acryl (plastic) aardbeien en kersen. Tot welke leeftijd zouden jullie dit gebruiken?

Mijn bedoeling was voor 6-12.. maar nou ik ze binnen heb gekregen (besteld via internet) vraag ik me af of die plasticce niet te kinderachtig voor de oudere zijn..

wat zouden jullie doen? Het zijn wel kleine kralen trouwens van 8mm

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.137
    8.869
    113
    Hoe bedoel je? Om kinderen mee te laten rijgen? Je eigen kinderen? Andere kinderen (op een feestje ofzo)? Of om kettingen mee te maken voor kinderen? Iets meer informatie is wat mij betreft welkom om er een zinvol antwoord op te kunnen geven. :)

3. Lady7

Lady7 Niet meer actief

Voor een feestje.. met zeepkettingen.. en dan tussen de zeepjes en de hangers eronder :) Heb bijv. aardbeien hangers en kersenhangertjes.
    Deze 2 hangers is bijv. echt kinderspul.. maar tot hoe oud is acceptabel? vinden ze dat nog leuk? Er liggen ook houten dingetjes tussen dus ze kunnen wel kiezen..

4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.137
    8.869
    113
    Geen idee...mijn dochter zou het prachtig vinden, maar ja, die is vier. ;) Zou inderdaad gewoon verschillende dingen neerleggen, dan kunnen ze zelf uitkiezen wat ze willen, toch? :)

Deel Deze Pagina