Lucas is vandaag precies 4 maanden en 1 week oud. Ik ben afgelopen dinsdag naar het CB geweest en ik mocht stilletjes aan proberen om het flesje van half 11 s'avonds te laten vervallen, omdat ik Lucas steeds moet wakker maken voor het flesje. En in het flesje van de ochtend liet hij steeds 40 ml zitten. Nu hebben we gisterenavond voor het eerst het flesje van half 11 laten vervallen en de voeding van half 7 s'avonds doorgeschoven naar 7 uur (met veel moeite om hem wakker te houden) in die fles hebben we 2 lepels rijstebloem gedaan, maar vannacht werd hij wakker om 4 uur s'ochtends. Hij huilde, en had honger, heb hem toen het flesje gegeven. Wat zouden jullie doen? Gewoon volhouden? en Lucas laten oefenen, of opgeven en terug gaan naar de voeding van half 11, en over een maand ofzo weer proberen? Ik zit echt in dubio....
Ik zou terug gaan naar de voeding van 22.30 en het idd over een maandje weer proberen. Het klinkt alsof hij er nog niet aan toe is, hij is ook pas vier maanden.
Gewoon doorgaan denk ik. Of de tijden overdag iets proberen aan te passen zodat de laatste fles rond 8 uur 's avonds is?
Caithlin, het is moeilijk om de tijden aan te passen overdag, omdat ik 3 daagjes werk en de voeding van smorgens om 6.45/ 7.00 geef, en ik kan het niet later geven, en 4 en half uur tussen de voedingen overdag red hij niet. Als ik bijvoorbeeld fruithap zou gaan geven, dan misschien wel.. maar ik denk dat ik het nog maar een maandje uitstel....