Wat zouden jullie doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaVanGilani, 22 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Mijn buren veroorzaken veeel overlast. Kwijken smorgens om 6.00u, slaan met deuren etc. De áchtertuin is een gruwelijke puinbak. Als de zon erop staat meurt t als de nete! Net de stort. En laat ze nou sinds kort toch ook is tegenwoordig hond hebben! Ze hadden het beestje met n goei 7 weken. Hij heeft 2 weken binnen gemogen en toen werd ie buiten gegooid. Met als gevolg de heeelee nacht gepiep en gejank!! Hun doen er niks aan. Hond is nu stukje ouder, denk n goei 5 maandjes. Ligt nog steeds buiten in hun zooi. Hij heeft geen buitenverblijfje, kussen.. niks. Vannacht keek ik uit mn raam denk ik gerum, best fris snachts ligt die arme stakker daar. Uit verveling kouwt ie al het vuil aan.. vanmorgen was ie weer aan t janken en piepen ( half 7 vanochtend ). Ik uit t raam gekweken dat die zn hond is moest verzorgen!! Maar niemand reageert. Wéér aan de deur geweest ( al vaker ivm overlast ), maar natuurlijk doet er niemand open! Over de schutting geroepen, geen gehoor!

De maat is vol.. ga morgen de woningbouw bellen. Maar wat kan ik voor die hond doe? Vind t zo sneu, waarom schaffen ze in godsnaam een hond aan?? Vaak gaat de buurman als n dolle tekeer tegen de hond en schupt m nog ook.

Ik vind dit dierenmishandeling. Beestje heeft hun niet gekozen..

2. dekilene

dekilene Niet meer actief

Arm beest!! Morgen meteen dierenbescherming bellen!!!

3. MamaVanGilani

Is echt heel sneu. Ik heb wat foto's gemaakt van m hoe die erbij ligt.. echt sneu dit. Vaak ligt ie in de regen en gaat ie van ellende over de trampoline of pergola liggen

4. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Dierenbescherming opbellen!!! Dierenmishandeling walgelijk :x

En idd woningbouwvereniging bellen.

5. dekilene

Echt heeel erg zeg:$:(
    Waarom hebben ze er ooit voor gekozen.:x:x

6. MamaVanGilani

Het is te gek voor woorden dat de buurman van 3 deuren verderop ook aan de deur gaat ivm overlast van de hond zn geblaf etc. Ze doen gewoon niet open. Zo frustrerend dit. Ik zal normaal nooit snel bellen naar een of andere instantie.. master ik ben tig x aan de deur geweest, briefjes in de bus gedaan.. de maat is vol. En de hond kan er niks aan doen.. gerum t beesje

7. Vagans

Vagans Niet meer actief

Een hond moet een schuilplaats hebben en voldoende water en voer. Als dit niet zo is kun je idd een melding maken. Woningbouw zou ik zeker inschakelen en als hun niet genoeg doen politie bellen!

Suc6

8. MamaVanGilani

Onder die pergola ligt ie opzich droog, maar hij is absoluut nie beschermd tegen de kou en wind. Gerum beestje. Ga morgen echt meteen bellen. Ze hebben hun kansen gehad beestje verdiend zoooveel beter.

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dierenbescherming bellen inderdaad, wat de overlast betreft weet ik niet zo goed waar je terecht kunt..

10. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Och gèrum...de stakkert...bellen hoor morgen!
    Ik zou daar dus ook echt niet tegen kunnen...arm beest.

11. yeps

yeps Bekend lid

27 aug 2012
    506
    18
    18
    NULL
    NULL
    Bellen inderdaad voor dat hondje! Ik ben wel verbaasd dat dat beestje het al 3 maanden zo slecht heeft en jij nu pas overweegt te bellen.

12. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Wagelijk dit !!
    Inderdaad ook wel een beetje laat , zijn toch 3 maanden van zijn leven .Maar morgen echt gelijk bellen naar de dierenbescherming . Dit is echt dierenmishandeling .

Bij mij had 1 nacht nog "toeval " kunnen zijn maar ik zou al koken . En bij nacht 2 zou ik zowizo gelijk de dierenbescherming bellen .

Maarja het gaat er om dat je nu zo snel mogelijk belt zodat het beestje in veiligheid gebracht kan worden .
    Wel goed dat je foto's heb gemaakt !!

13. MamaVanGilani

Met die temperaturen van eerst had ik t nie zo in de gaten.. was hartstikke warm enzo. Nu koelt t flink af maar t beestje ligt nog steeds buiten en dan gaan bij mij de alarmbellen rinkelen. En hoe groter hij word, hoe slechter die het daar heeft.

14. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
  15. Vlindertjuh1987

Vlindertjuh1987 Niet meer actief

Gelijk bellen, dit is dierenmishandeling!!

16. dekilene

Heb je al gebeld voor het arme dier???

17. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    En ? Wat doet de woningstichting eraan!?

18. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Idd bellen want als je hond buiten houd ben je verlpicht voor een afdak, schuilplek, en vers water

Vreselijk!!

19. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik hoop dat je al tijd hebt gehad om te bellen.
    Ik ben benieuwd wat de woningstichting en de dierenbescherming gaan doen.

20. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Arm beest! :(

Deel Deze Pagina