Hoi allemaal, Ik heb een vraag ik spuit menopur in een lichte dosis ik spuit maar om de dag. Nu heb ik echter heel veel last van bijwerkingen erge hoofdpijn elke dag, buikpijn, vocht vasthouden (gewicht aankomen wat niet zo zeer zichtbaar is alleen in buik (opzwellen) en benen). Nu wil mijn arts evt na deze ronde (mocht ik ongesteld worden wat we niet hopen) over gaan op een ander merk? Iemand ervaring met dit? Dus ook veel last van menopur en toen op iets anders overgegaan?
Hey meis, wat naar! Ik heb ervaring met puregon; handig met prikken; prikpen. Bijwerkingen zijn minder, dat zeker en je kan ook handiger kleinere dosis doen. Mijn bms werkte alleen niet mee bij puregon; hopelijk bij jou wel!
Oh wat vervelend zeg Ik spuit Fostimon, dat lijkt erg op Menopur. Wordt ook gemaakt van urine, dus een natuurlijk product. Ik heb geen last van bijwerkingen (clomid wel heel erg, dus dit is echt een verademing ) Andere middelen zijn geloof ik allemaal synthetisch. Maar wellicht werkt dat beter bij jou.
Ja het is afwachten vanavond mag de pregnyl weer dus dan gaan we er weer voor lukt het niet dan kijken naar hoe verder. De hoofdpijn vind ik het ergste en geen pijnstiller helpt dus langzaam raak je uitgeput er door. Maar we duimen nu maar weer dat het nu lukt.....