Zere borsten maar niet zwanger (tot nu toe)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Almelootje, 4 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Almelootje

2 okt 2013
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal even kort mijn verhaal toelichten:

Sinds maart met de pil gestopt ivm vele bijwerkingen...
    2 cyclussen gehad van 29 dagen en toen pas na 50 dagen...(conclusie was niet zwanger na tig testen te hebben gedaan)
    Huisarts geweest om te overleggen...kuurtje primolut gekregen maar moest de volgende dag naar de bioresonantietherapie waar ik al langere tijd heen ga....die heeft me getest en mn hormoonhuishouding was in de war...ze heeft dat behandeld en de volgende dag was ik ongesteld...toen weer een nette cyclus en daarna ben ik voor het laatst op 1 september ongesteld geweest....toch vorige week naar de huusarts geweest want dit schiet ook niet op...(we gebruiken geen conceptie maar vrijen een beetje om de eisprong heen)(ik heb wel sterke kinderwens voor 3e kindje, van mijn man hoeft het niet maar hij is zich er wel degelijk van bewust dat het geen anticonceptie is en zéér onbetrouwbaar)
    Maar goed dit wordt wel een warrig verhaal zo...dus weer bij de huisarts geweest en doorverwijzing gekregen naar gynacoloog ivm vermoeden pcos :( (morgen afspraak voor inwendige echo)
    In tussen de afgelopen weken 2 a 3x pw sex gehad en totaal geen idee wanneer en of ik een eisprong heb gehad.....ongeveer 2x pw ook zwangerschapstesten gedaan...

Alleen om nu mijn vraag te stellen....ik heb hele zere borsten/tepels sinds 2 dagen...alleen mijn testen zijn negatief (vanochtend laatste gedaan met ochtendurine) zou het kunnen zijn dat ik bv nog maar paar dagen na eisprong zit en mijn testen negatief zijn maar nog positief worden...of kan je zo snel geen zwangerschapsklachten krijgen?
    Herken dit namelijk van de zwangerschappen van onze twee kinderen...alleen had het dan volgens mij pas na een positieve test pas...
    Heel verhaal geworden maar heb in ieder geval even mijn hart kunnen luchten en mijn onzekerheid kunnen ventileren....jullie kunnen natuurlijk ook geen koffiedik kijken en op de echo morgen kan de gynacoloog denk ik niet vaststellen of ik zwanger ben omdat (stel dat ik zwanger zou zijn) het net ben.....
    Bedankt voor jullie luisterend oor ;)

2. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ik heb altijd enorm pijnlijke borsten na mijn eisprong, misschien dat jij je eisprong hebt gehad dit weekend!?

3. juffer

juffer Lid

9 jun 2010
    54
    0
    6
    Ik heb ook altijd enorme pijnlijke borsten na mijn eisprong.

4. kiwi31

kiwi31 Actief lid

9 mei 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ik ook zere borsten nar de eisprong, en gaan pas weg als ik mijn menstruatie heb

5. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Ik heb ook na de eisprong vaak pijnlijke borsten (komt door de progesteron) maar bij mijn zwangerschap in september was het wel opvallend meer pijnlijk nog. Bij de zwangerschap van mijn dochter kan ik het me dan weer niet herinneren als opvallend pijnlijk.
    Oftewel; het kan verschillen per zwangerschap, én het kan ook goed door de progesteron na de eisprong veroorzaakt worden.
    Ik zou gewoon voor de zekerheid even niet drinken (mocht je dat doen) (alcohol dan he ;)) en over een paar dagen weer eens kijken hoe het dan aanvoelt; nog steeds pijnlijk? ongi? nega/posi test? enz.

Deel Deze Pagina