Vandaag is hetgeen gebeurd wat ik nooit had kunnen denken... We hebben onze supersportieve BMW ingeruild voor een degelijke stationwagen . Ik kan er niet over uit... ik als anti-stationwagen figuur, heb jarenlang vrienden uitgelachen die na het krijgen van kinderen overgingen op de stationwagen...mijn motto was 'dat gaat ons nooit gebeuren!' En ik vind het geweldig! Wat een ruimte, geen geklooi meer met kleine kofferruimte en 3 deuren. Wat hormonen en moeder worden al niet doen met een mens Nog meer mensen last van dit soort veranderingen? Ik ben benieuwd. Groetjes, Anakin.
Nee nog niet. Alleen weet ik wel zeker dat wij nooit een station kopen, Wij zijn net uit eten geweest, gewoon Isabella meegenomen. Gezellig. Eerst Isabella even eten, daarna wij. We waren met een groep. Ze mocht er nog even bij zijn en daarna zou mijn moeder haar ophalen en op haar passen. Verder nog niet veel rare veranderingen. Ja de box in de kamer.
Ik ben veel schoner. Stofzuig soms wel 2 keer per dag en word gek van de kattenharen op de bank... Verder had ik die station al tijdens de zwangerschap en idd, het is heerlijk!
Oh ja, dat herken ik nog wel van mijn eerste zwangerschap... Ik had toen een onwijs gave VW Cabriolet, echt een prachtige vrouwenauto. Zodra de zon maar een beetje scheen ging de kap open hoor. Maar ja, met een kind was die auto toch verschrikkelijk onhandig (voornamelijk de opbergruimte), dus toen hebben we hem verkocht. We hebben toen een Suzuki Swift gekocht en ondertussen heb ik promotie gemaakt op mijn werk en een lease-auto erbij, een Chevrolet Matiz, heerlijke auto !
Ja hoor, het dit is nog niet het eindstation: manlief en ik hebben pas een caravan gekocht: HOEBURGERLIJK IS DAT? Dat in combinatie met onze eensgezinswoning, 2 katten en straks 2 kindjes...
ik ben nu zwanger van de derde en begin toch ook wel te kijken voor een MPV. rijd nu nog in een sportieve auto maar mijn jongens zijn inmiddels ook wel 6 en 8.maar dadelijk weer dat gesleur met een kinderwagen,een maxicosi en twee kinderstoelen achterin.dus word het wel tijd voor een andere auto.
Haha, of een vouwwagen.. Ik denk niet dat wij ooit een caravan gaan kopen, maar ik ben nu nergens meer zeker van.. @Wicjuh: Nee, geen BMW maar een Audi A4 is het geworden, van alle stations vond ik dat dan nog de sportiefste.. Maar het blijft wel een echte serieuze degelijke station..
Hihi, wij schaffen geen station aan. We hebben een 5-deurs gezinsauto (Mazda 626) met genoeg ruimte, dus kunnen we prima mee verder
Ik rij nu in een BMW 118i Als ik kinderen krijg, neem ik (helaas) ook een stationwagon. Maar ik blijf mijn BMW trouw: Het wordt dan de 320 station! Die ziet er ook sportief uit.
herkenbaar! wij hadden hier een gsi en nu ook een superdegelijke station. zalig met boodschappen doen en de hond mee! al deed het me wel pijn om mijn lila bakkie weg te doen hoor
wij hebben een drie deurs, wou dat ik een station had zeg!mijn principes waren juist: kids = ruimte + station
Wij hebben een Autlander als auto en die is ook lekker ruim. Ik rij er zelf niet in omdat ik geen rijbewijs heb. Wat wel een verandering is bij ons is dat we een nieuw bed hebben gekocht en dat slaapt toch wel zo lekker. We hebben nu een boxspring en als een princes lig ik in bed. Echt de beste aankoop in tijden. Doei teddy.
Hmm hier ook iemand die altijd tegen mij zei "ik wil NOOIT zo'n grote auto" en dat fanatiek volhoud en nu rijden we in een vw touran buiten dat het heerlijk zit is het straks ook absoluut baby/kindproof maar de grootste verandering is toch wel dat we een nieuwbouwhuis gekocht hebben denk ik altijd fanatiek aanhanger van oude huizen... maarja buiten dat dat nu erg duur is.. is het ook niet ultiem practisch. moet wel bekennen.. het was erg moeilijk uitzoeken want we waren nog wel flink kieskeurig uiteindelijk bij 2 huizen wezen kijken en eentje viel bij de voordeur al af zo ongeveer de ander is het geworden *grin* nu huis waarvan er maar 2 van staan i nde hele straat. alle voorgevels zijn max. 2 keer gebruikt dus toch wel cool
Hoe ik me eerst kon ergeren aan mensen die pas na het middag slaapje met hun kindje kwamen, ik doe er zelf ook aan mee. Steven altijd op nummer 1. RRR is het aller belangrijkste.
Ja, haha, ik dacht ook altijd: je kind went aan wat je hem/haar aanleert. Nu staan de 3 r-en bij mij ook heel hoog in het vaandel.
Rust, regelmaat en reinheid. Wij hadden een Mercedes Sport Coupe en een Smart. Nu hebben we een Opel Frontera 4x4! Goed voor onze twee honden en straks een kindje erbij!
Wij reden een renault megane coupe en waren sowieso al op zoek naar een praktischere auto. Nu hebben we een peugeot 206 station quicksilver gekocht. Bevalt heel goed!